Ok, jeg går efter serverside modellen, det må være det optimale valg.
Kunne være lidt sjovt at se hvor meget trafik det vil give, selvom det nok ikke bliver placeret på store sites, så er det trods alt altid godt at blive eksponeret på mange mindre sites, sålænge deres indhold er relevant.
Er samtidig igang med en Adwords kampagne, så må vi se om det kan sætte lidt skub i det hele.
Fattede da slet ikke hvad du mente med at ''lade den ligge'' men jeg havde ikke set det indlæg hvor du skrev at den var lagt ind på din side, men nu fik jeg set det
Men du har lagt den ind serverside med det script du viste længere oppe?
Det ser jo ud til at virke helt efter hensigten, så det er vist bare at komme igang med at tage kontakt til folk.
Planen er at de får X antal kroner i kommision hvis de sælger noget fra deres side.
Mange af siderne er klubber som gerne vil købe streamere mm af os, så reelt koster ''kampagnen'' ikke kontante beløb, udover at jeg skal lave nogle gratis skilte/streamere til dem...
Nu ved jeg ikke hvad side din partner har, men i tilfælde af han benytter sig af .net er det endnu lettere og du behøves ikke bruge eksterne ASP classic komponenter, der findes mange måder at hente data serverside igennem .NET
Bare et hint til hvis han har hans hjemmeside kodet i asp.net :)
Følger selv lige med på tråden mht. til søgemaskine optimering og ekstern data.
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
Det er ikke nogen konkret samarbejdspartner jeg omtaler, det er mere dét at jeg gerne vil vide hvilke muligheder jeg har inden jeg laver nogle aftaler med nogle sites.
Men jeg har da (endnu engang) fået nogle gode idéer til hvordan man kan tackle problemet
I ASP sammenhæng er det osse muligt at bruge W3 Sockets- komponenten. Bare for det tilfælde at den anden komponent ikke er til rådighed. Med W3 Sockets- komponenten kan du osse lave "frække" ting og sager, men det skriver vi ikke om her.
Da din kode kræver et eksternt komponent, er der mange der vil få problemer. brug istedet xmlhttp som er en std-komponent fra microsoft og aktivt på alle servere kørende iis6 og opefter.