Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af Dandomain webshop

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejer at få en Dandomain webshop, og kiggede lige på de "Designpartnere" der henvises til. Det er ikke mange "iværksætter" tilbud at finde der !

Jer Aminoer, der har en Dandomain webshop, hvem har I brugt og har I nogle gode referancer, råd mm.

Venligst undlad at bruge denne tråd til at komme med forslag på andet end Dandomain relateret :-) Tak

Mvh. Allan Ahm Sørensen

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du af budget? Det er ret afgørende for hvor langt du når :) Du er velkommen til at sende en PM til mig, hvis du ønsker priser.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Til min slikbutik har jeg brugt http://minorsystems.dk/

Dem var jeg glade for, og til fornuftige priser - de har lavet flere smårettelser for mig løbende.

 

 

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas...

Thomas:
Det er ret afgørende for hvor langt du når
 

Det gælder i aller højeste grad også for dig... Prøv at læse mit indlæg, før du kommenterer på denne tråd. Jeg kan godt se at du har haft travlt siden 12. juli med at markedsføre dig selv her på Amino, men når du gør det i en tråd, hvor det er direkte frabedt, så tror jeg det har den direkte modsatte effekt... Jeg har ihvertfald ikke brug for en leverandør, der ikke kan læse en simpel besked...

Venligst forsæt dit markedsføringsshow i en anden tråd, da jeg har forbeholdt denne til at diskuterer Dandomain design

Tak

Mvh. Allan Ahm Sørensen

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Bevares. Det var skam ikke ment som en markedsføring af vores system! Det var udelukkende et spørgsmål, da vi også designer DanDomain shops. Jeg har også sendt dig en PM om dette, der var skam ikke mere i det. DanDomain er da et glimrende system, som mange har glæde af. Du bedes venligst se bort fra fremsendt PM med tilbud - på forhånd tak.

God aften.

Med venlig hilsen

Thomas

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Jeg har fået lavet 3 Dan Domain shops nu (design og implementering) af Simon fra www.dyngby.com. Har altid været tilfreds med levering, løsning og priser.

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for referancen :-)

Mvh. Allan Ahm Sørensen

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Udover Mypets.dk, hvad har du ellers fået lavet ? vil du fortælle hvad de har kostet (design og implementering) ?

Tak for dit svar.

Mvh. Allan Ahm Sørensen

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved i løbet af sommeren at Kristian fra Cygnet bl. a. havde nogle tilbud på Dandomain designs (havde nogle af de andre også) De var baseret på nedenstående 3 link.

Ved ikke om han kan finde et tilbud op af skuffen - det må du jo spørge ham om :)

http://www.cygnet.dk/simple/

http://www.cygnet.dk/color/

http://www.cygnet.dk/dark/

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil have en ordentlig design partner som også kan programmere din Dandomain shop, så skal du tale med Thomas fra Bangsøe.

Han er pålidelig, hurtigt, billig og super dygtig.

Tro mig det er mange års erfaring med Dandomain, der gør at jeg anbefaler ham. Hvis du ringer til Dandomain og spørg dem, vil de sige det samme!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)