Da jeg starter studie på Københavns Universitet - Jura, har jeg ikke længere tilstrækkelig tid til at videreføre min internet-portal. Mit mål er at blive advokat, og vil derfor gerne fokusere fuldt ud på studiet, for at kunne opnå gode karakterer. Derfor er jeg nået til den konklusion, at jeg ønsker at sælge min internet-portal som så dagens lys i december 2011.
Internet-portalen kan bedst beskrives således: Kort sagt er formålet med http://www.fashionsiden.dk/ at samle danske webshops tilbud på tøj mod betaling fra de repræsenterede webshops. Dette medfører at danskerne får mulighed for at købe alt deres tøj på tilbud, hvilket de selvfølgelig sparer tusindvis af kroner på. Dengang jeg fik ideen til siden, var et væsentligt element den verserende finanskrise. Hvordan kunne jeg lave en internet-portal, der kunne bidrage til at folks økonomi forbedres? Alle mennesker har brug for tøj, og med de nuværende utroligt høje priser på netop tøj, mente jeg der her var potentiale til at nedjustere priserne ved hjælp at tilbud. Idét vores finanskrise stadig er aktuel, er ovenstående problemstilling ligeledes meget relevant den dag i dag, og folk vil desuden altid være interesserede i at kunne spare penge på tøj. Jeg har selv håndteret hele portalen selv ved siden af gymnasiet. Såfremt man har tid og lyst til at arbejde seriøst med denne internetportal, er der stort potentiale til at generere en massiv indtjening. For at der skal være mulighed for indtjening, betaler alle repræsenterede forhandlere på Fashionsiden.dk et abonnementsgebyr som automatisk trækkes månedligt fra deres konto. Forhandlerne opretter en såkaldt "Forhandlerkonto" på siden, hvor de registrerer deres betalingskort. Forhandlerne har mulighed for at betale med alle gængse betalingskort. Når dette er gjort får de automatisk tildelt adgang til at kunne oprette deres tilbud på siden. Et eksempel på et færdigt oprettet tilbud ser ud på denne måde: (http://www.fashionsiden.dk/tilbud?tilbud=4054). Herefter er der blot tilbage for vores besøgende at finde det ønskede tilbud via vores "Hurtig søgning" på forsiden, og herefter købe produktet fra forhandlerens webshop. Alle tilknyttede forhandlere er desuden blevet kontaktet ved hjælp af telefonsalg, og al kontakt til dem kan håndteres via telefon og email, hvilket er utroligt tidsbesparende.
Herudover har vi tilknyttet en Facebookside med på nuværende tidspunkt 4026 der "Synes godt om" (http://www.facebook.com/fashionsiden).
En video om hvordan forhandlere opretter deres forhandlerkonto på Fashionsiden.dk kan ses her: En video om hvordan forhandlere opretter tilbud på Fashionsiden.dk kan ses her: I har sikkert flere spørgsmål om hvordan det hele fungerer, omsætning, drift, osv. - vil meget gerne besvare disse enten via email eller telefon. Herefter kan vi i samarbejde blive enige om en acceptabel pris. Jeg kan træffes på kontakt@fashionsiden.dk eller på tlf. 22 58 68 38 (8:00-17:30)
Jeg ser meget frem til at høre fra dig!
Med venlig hilsen Kristoffer Strange-Lebech / Ejer af Fashionsiden.dk, ![]() |
Flere henvendelser modtages med kyshånd! :-)