Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandlere

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Min virksomhed er netop ved at ligge sidste hånd på en værktøj til afholdelse af online spørgeskemaundersøgelser.

Jeg har tænkt med at udbrede produktet ved hjælp af bl.a. forhandlere. Produktet koster slutkunden ca. 3.600 kr. pr. år og der er 1.500 kr. til forhandleren pr. solgt løsning.

Mit spørgsmål er om der er nogen, der har nogle goder ideer til hvor man finder forhandlere til denne type produkter? Der er i bund inge krav til forhandleren, men et godt netværk og stor kontaktflade vil gøre det noget nemmere :-)

VH

Anders
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 23:53

Vi kunne godt være interesseret, da vi som webbureau af og til får forespørgsler på muligheden for online spørgeskemaundersøgelser.

Send mig evt. en mail på kma(a)moskjaer.dk

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:30

vi kunen måske være interesserede. Vi har erfaring med salg / mødebooking indenfor kundetilfredsheds undersøgelser og for analysebureauer generelt.

Jeg kan kontaktes på kr@marketman.dk  eller 3337 6080.

Mvh

Kristian Rasmussen
direktør / Partner

MarketMan A/S

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 09:42

har du en demo online?

:)
d.

www.onapp.com

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 10:00
Det lyder interessant. Jeg har stor kontaktflade og er interesseret i at markedsføre dit produkt.

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Tilmeldt 15. Aug 05
Skrevet kl. 00:26
Tilmeldt 15. Aug 05
Skrevet kl. 01:12

Sorry, demoen er ikke aktiv på vores udviklingssite.

Hvis der er nogen, som har interesse i at se nærmere, kan I sende mig en mail på anders@thingholm.dk, hvorefter jeg vender tilbage så snart at den nye version af systemet ligges online.

VH

Anders
Tilmeldt 15. Aug 05
Skrevet kl. 15:15
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 12:23
Hej Anders, spændende ting du har kørende der. Men har lige at par kommentarer.

Demoen på siden er for mig og se næsten ubrugelig. Med det mener jeg, at jeg selv skal til at oprette et spørgeskema. Når en potentiel kunde går ind på demoen skal han straks præsenteres for de muligheder han har med systemet. Derfor synes jeg I/du skal udforme at flot spørgeskema, eller to, hvori du viser NetSurveys fortæffeligheder. Min erfaring er, at hvis man kommer ind til en tom demo, er man ude næsten ligeså hurtigt igen.

Måske folk der ikke kender så meget til spørgeskemaundersøgelser kigger på demoen, (Læs: mig) og så skulle de gerne kunne se mulighederne. Det ved du sikkert en helt masse om, og netop derfor er det ikke smart du gemmer den viden.

Nu kan det også være, at du ikke har nået at oprette noget endnu, men har der i tankerne. Så må du jo bare se bort fra mit indlæg.

Findes NetSurvey også på dansk?
Fra Horsens
Tilmeldt 5. Aug 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:53
Jeg vil egentlig bakke op om Caspers indlæg. Jeg prøvede at logge ind i demoen for at se lidt nærmere på hvad dit system kunne. Men alt var tomt, og det irriterede mig tilstrækkeligt til at jeg allerede havde forladt din demo, inden jeg fik en chance for reelt at se hvad det kunne tilbyde.

Det er måske ikke fair af os at afvise demoen så hurtigt, men sådan er mange potentielle kunder nok...
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)