Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress side - Hot or not?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Appnyt.dk Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-venner! Smile

Du er sikkert hoppet ind på denne tråd i troen om at en debat vedr. Wordpress vil opstå?

Snydt! Wink

Dette indlæg vil forhåbentligt omhandle hvorvidt MIN wordpress side er "Hot or Not!" For det er dét jeg opretter dette indlæg for. 

Jeg har det helt basale spørgsmål, som i sikkert har hørt 1000 gange efterhånden, hvordan synes du denne hjemmeside ser ud?

Jeg håber meget på at dette indlæg, vil give mig en helt masse gode idéer eller tips til hvordan en wordpress side, skal se ud for at fange den besøgende!

Idéen med hjemmesiden er at det skal være et musik magasin, som vil starte i det lille - Det vil altså sige at siden vil blive udviklet i Wordpress, startet med et begrænset budget og mere eller mindre være en form for blog i starten. Min plan er så at udvide ligeså snart at jeg føler at jeg har det rette kapital - hvorefter der skal udvikles et rigtigt magasin site og ansættes folk. 

For at korte mit spørgsmål ned til den dovne læser: Hvad synes du om min hjemmeside? Har du ros eller ris? Har du nogen idéer til hvad jeg kunne gøre endnu bedre? Eller er der nogen helt basale mangler på hjemmesiden? 

Link: http://softbeat.dk

OBS: Du bedes venligst se bort fra selve indlæggene, de er oprettet for at give et visuelt billede af hvordan det vil se ud i de forskellige kategorier og på forsiden.

OBS OBS: Skulle der opstå lyst til debatten om hvorvidt selve systemet Wordpress stadigvæk er HOT (or NOT!) Så er i velkomne til på trods af introen på dette indlæg at tage debatten op. Jeg kan da starte ud med at sige at jeg synes Wordpress er et fantastisk system at arbejde i - og med begrænsede midler kan man få et rigtigt flot site op lynhurtigt. Efter min mening er Wordpress super HOT!

Jeg håber meget at min indlæg vil blive taget med en smil og at du har en god idé eller flere til hvad jeg kunne gøre, for at gøre sitet rigtigt lækkert! Og tusind tak på forhånd til de der skulle have lyst til at besvare mit spørgsmål!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)