Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dan-aktiv ringer konstant efter en med samme navn

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Thyregod

jeg vil prøve i morgen og se hvad de siger til mig denne gang.

Jeg vender tilbage med en update i overmorgen vis de ikke har ringet igen :-)

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den letteste måde at gøre dem opmærksom på, at de har fået fat i en forkert, når de nu ik vil forstå det på normal vis, det er ved at udsætte dem for deres egen dårlige research...

Så når de ringer, så husk at få fat i personens navn. Derefter fortæller du på en pæn måde, at du ikke er den person, som de søger. Fatter personen ikke det, så begynder joken. For når de nævner den konto hos Fona, så siger du personens navn, og begynder at snakke, om det ikke var ham/hende, som havde en konto i Magasin eller et andet sted. 
Når sådanne personer udsættes for deres egen medicin, så plejer den at fise meget hurtigt ind... Jeg benytter selv samme trick ved tlfsælgere, når de prøver at sælge en noget overbetalt skrammel. Så har de pludselig meget travlt med at få afsluttet samtalen, og det samme vil med sikkerhed ske for dig... Det er bare vigtigt, at du får fat i personens navn, da det gør det hele meget mere autentisk Wink 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:02

Send dem en mail og beskriv hændelsesforløbet og forlang at det stopper lige nu og her

og meddel at yderligere chikane vil blive videresendt til forbrugerombudsmanden...

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 09:35

Hej

Hvad er det for en app til krak som automatisk viser hvem det er?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:49

Hvorfor ringer du ikke bare til dem, spørger efter direktøren, (Han hedder Søren Kargaard - Sk@danaktiv.dk), og spørger hvad han har gang i og om det ikke er på tide at stoppe? Det plejer at hjælpe.

Dan-Aktiv A/S. Delta Park 46, 2665 Vallensbæk Strand. Telefon: 39 13 16 80. Fax: 39 13 16 81.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 09:49

Jeg bruger selv den der hedder Adaffix

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)