Thyregod jeg vil prøve i morgen og se hvad de siger til mig denne gang. Jeg vender tilbage med en update i overmorgen vis de ikke har ringet igen :-) |
Den letteste måde at gøre dem opmærksom på, at de har fået fat i en forkert, når de nu ik vil forstå det på normal vis, det er ved at udsætte dem for deres egen dårlige research...
Så når de ringer, så husk at få fat i personens navn. Derefter fortæller du på en pæn måde, at du ikke er den person, som de søger. Fatter personen ikke det, så begynder joken. For når de nævner den konto hos Fona, så siger du personens navn, og begynder at snakke, om det ikke var ham/hende, som havde en konto i Magasin eller et andet sted.
Når sådanne personer udsættes for deres egen medicin, så plejer den at fise meget hurtigt ind... Jeg benytter selv samme trick ved tlfsælgere, når de prøver at sælge en noget overbetalt skrammel. Så har de pludselig meget travlt med at få afsluttet samtalen, og det samme vil med sikkerhed ske for dig... Det er bare vigtigt, at du får fat i personens navn, da det gør det hele meget mere autentisk