Jeg har spekuleret på hvordan keyword tool vurdere konkurrencen. Når der står at konkurrencen er høj, er det så vurderet ud fra at der er mange (eller få) kvalitets-sider, med mange indgående links, eller er det bare mange sider, med det samme eksakte keyword? Derudover ville jeg høre om der er nogen af jer aminoer, som kan anbefale nogen e-bøger om keyword tool'et? ... det kunne nemlig godt bruges
Hvis vi snakker Adwords keyword toolet, så er det vel hvor mange annoncører der har det samme søgeord. Udover det vil jeg også mene at max cpc buddet, vil vægte lidt. Man kan jo sagtens købe et søgeord men hvis man byder højere end den gennemsnitlige cpc, betyder det vel at man er villig til at konkurrere mere for det søgeord.
Må indrømme har ikke læst/hørt om boger direkte baseret på brugen af Keyword toolet - ellers så prøv Google's hjælpeartikler - de er generelt udmærket.
Okay, tak for hjælpen. Har helt misforstået det. Jeg skal bruge det til en lille analyse til en eventuel artikel, kan man på en eller anden måde finde ud af konkurrencen mellem websites, i stedet for antal annoncøre? Det er nemlig ikke brugbart hvor mange annoncøre der er, i den sammenhæng jeg skal bruge det
kan man på en eller anden måde finde ud af konkurrencen mellem websites, i stedet for antal annoncøre? Det er nemlig ikke brugbart hvor mange annoncøre der er, i den sammenhæng jeg skal bruge det
I søgeordsværktøjet er det kun konkurrencen på Adwords, der er angivet. Konkurrencen mellem websites på de organiske søgeresultater er du nødt til selv at vurdere, eller bruge andre værktøjer til.