Der er store mellemrum mellem indholdet på jeres side. Tror Joachim kører Chrome (: |
ChromeMartin Jacobsen:
Der er store mellemrum mellem indholdet på jeres side. Tror Joachim kører Chrome (: |
når siden er lavet i javascript koder som her kræver det visse ting browser valg og programmer på computer og det er et minus ved seo så det er ikke lige frem bruger venligt valg der er ekstrem store hvide dele på forsiden imellem produkter til næsten del der er cirka 15-20 cm på en 12.2 skærm få lidt mere siden sammensat for det virker lidt rodet at komme ind på sådan siden siden den hopper en del hver gang man klikker på menuen links få styr på det et helved med de pop up vinduer på siden hvor der klikkes så kommer man ikke videre på siden i alt må du overveje hvad formålet er på siden jeg ville lave en ny da minus er for store ved disse koder i seo og det kræver folk har visse programmer på deres computer for kunne se denne side fuldt ud side titler på siden husk lav dem unikke på siden hver eneste underside giv alle billederne titler og tags på siden derved en chance de findes i google billedet søgning husk social medier på siden såsom google plus og facebook de kan betyde noget i seo |
du ved vel godt der er en del minusser i sådan en side vedr seo så det kræver en del kroner mere adwords og der vil normalt være flere problemer i flere broweser ved brug disse java koder , dog tror jeg siden ikke fungere i nogle browser den hopper for meget din side bare du ved du ved disse minusser og er parat til at betale løs i adwords kroner for at lave søgevenlige sider det kan sagtens godt betale sig og jeg tror en normal side sagtens kan laves mere brugervenligt end dette her der er lavet nu |