Hej Vi står og skal bruge en samarbejdspartner som skal producere Designs/Templates til vores cms system. Templates''ne skal selvfølgelig overholde nogle krav. Vi forestiller os et af to følgende typer samarbejde. Listet efter priotet. 1. Partneren producere en fuldt færdig template. .PSD, html i korrekt mappestruktur til implementering i vores cms. Vi levere selvfølgelig en udviklingsserver med tilgang til cms''et. 2. Partneren levere blot PSD filen og vi står selv for resten. Kender i nogle der kunne påtage sig en sådan opgave? Gerne i udlandet. Vil tro at første opgave vil ligge i omegnen af 10 templates. For at prøve samarbejdet af. Efterfølgende bistilling vil ligge på ca. 100 templates. God weekend Mvh |
Template produktion
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
Hej Charly Ja den med prøveopgaven synes jeg også lyder som en god idé, både for os, og for dig. Jeg vil i hvert fald gerne tilbyde dig løsning af opgaven i så fald. Stefan |
www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!
Hej folks, tak for jeres svar. Vi har fundet en god makker til at implementere templatesne i vores system. Så det vi nu har brug for er nogle som kan designe og aflevere designet som .PSD. En opgave kunne lyde som følger: 1. Tema: Bryllup 2. Menu: Menuen skal være horisontal(vær opmærksom på at den vil blive lavet om til en cssmenu i 3 niveau''er) 3. Templaten indeholder et generelt indholdsområde. I dette område vil alt indhold blive vist når brugeren navigere rundt på siden. 4. Templaten skal indeholde en kolonne til uddrag af nyheder. 5. Design en nyhedsliste som viser alle nyheder. Denne liste placeres i indholdsområdet. 6. Design en galleriliste(fotoalbums) som placeres i indholdsområdet. (denne liste viser de gallerier der er oprettet i systemet). 7. Design en tumbnailliste (indholdet af et galleri) som placeres i indholdsområdet. Altså. Design templaten og opsæt de forskellige "screens" for generelt indhold, gallerier/fotoalbums og nyheder. Aflever det som .PSD + alle billeder der er brugt til avt. banner osv. VIGTIGT!!! Der må ikke benyttes materiale som er ejet af trediepart uden at der er givet skriftlig tilladelse fra ejeren. MVH. |
Hej jeg kunne være interesseret i at lave nogle psd templates. du kan se nogle referencer på www.webcreate.dk Hvad er afregningen pr. template??? |
|
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)