Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website med ringe afvisningsprocent

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej flinke Aminoer. 

Jeg har en sammenligninsside med TV pakker

Jeg ville sætte stor pris på at modtage lidt feedback efter jeg har ændret en del i designet. 

En tin gsom bekymre mig en smule er, at min afvisningprocent på nuværende tidspunkt ligger omkring 55-65 % hvilket jeg synes er meget højt. De besøgende kommer endda på relevante søgeord. 

Nogle gode forslag til at forbedre dette`?

http://tv-pakke-priser.dk

ps. det ville være rigtig dejligt hvis i havde lyst til at "synes godt om" siden på facebook :)

Med venlig hilsen

Mads

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:11

siden kunne sagtens forbedres image

skriv presse meddelers ud prøv at få flere til der kender din side

en afvisning selv ved over 50% er godkendt for mange er vel når søger sine ord hurtigt ser det er ikke det de søger

lidt kan der gøre kan jeg se

• få mere gang i den social faktor så siden ser mere troværdig ud altså gang i din facebook side især
  • få videoer på siden
  • blogs lidt på siden så man ser mere indhold løbende på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 11:21

Hej Mikael,

Tak for dine svar. Jeg tror jeg vil prøve at sætte Hvidsten Gruppen (DVD) som konkurrence imelllem dem som synes giodt om min facebook side. Jeg synes ikke jeg vil bruge mere, men hvis der ikke er andre forpligtelser andet end at synes godt om kan det være jeg får en del?

Hvilke videoer kunne der være tale om? Måske bare en guide video eller hvad eller har du nogle forslag. 

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:04

Mads Rosenlund:

Hej Mikael,

Tak for dine svar. Jeg tror jeg vil prøve at sætte Hvidsten Gruppen (DVD) som konkurrence imelllem dem som synes giodt om min facebook side. Jeg synes ikke jeg vil bruge mere, men hvis der ikke er andre forpligtelser andet end at synes godt om kan det være jeg får en del?

Hvilke videoer kunne der være tale om? Måske bare en guide video eller hvad eller har du nogle forslag. 

en guide video kunne klart gøre siden bedre det giver lige det ekstra som de andre ikke har man skal være lidt anderledes for der er mange af jeres sider der  har nogenlunde samme koncept , så man skal være anderledes for at slå igennem på en eller anden måde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)