Jeg ville sætte stor pris på at modtage lidt feedback efter jeg har ændret en del i designet.
En tin gsom bekymre mig en smule er, at min afvisningprocent på nuværende tidspunkt ligger omkring 55-65 % hvilket jeg synes er meget højt. De besøgende kommer endda på relevante søgeord.
Tak for dine svar. Jeg tror jeg vil prøve at sætte Hvidsten Gruppen (DVD) som konkurrence imelllem dem som synes giodt om min facebook side. Jeg synes ikke jeg vil bruge mere, men hvis der ikke er andre forpligtelser andet end at synes godt om kan det være jeg får en del?
Hvilke videoer kunne der være tale om? Måske bare en guide video eller hvad eller har du nogle forslag.
Tak for dine svar. Jeg tror jeg vil prøve at sætte Hvidsten Gruppen (DVD) som konkurrence imelllem dem som synes giodt om min facebook side. Jeg synes ikke jeg vil bruge mere, men hvis der ikke er andre forpligtelser andet end at synes godt om kan det være jeg får en del?
Hvilke videoer kunne der være tale om? Måske bare en guide video eller hvad eller har du nogle forslag.
en guide video kunne klart gøre siden bedre det giver lige det ekstra som de andre ikke har man skal være lidt anderledes for der er mange af jeres sider der har nogenlunde samme koncept , så man skal være anderledes for at slå igennem på en eller anden måde
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows