Hej alle Aminoer I forbindelse med mit studie, hvor jeg læser sportsmanagement, er jeg igang med en større undersøgelse omkring fremtidens netværksgrupper. Mit mål med analysen er at belyse hvordan netværksgrupper kan optimeres så de skaber mere værdi, dette kan ske på mange måder, men jeg er nød til at vide hvad der fungere på nuværende tidspunkt og hvad der ikke fungere, samt hvilke tanker virksomhederne(jer) har af tanker om nye tiltag som kan optimere processen i netværksgrupperne. Da mit studie er sportsmanagement ligger mit fokus i høj grad på netværksgrupper med relation til sportsorganisationer, og et at målene med analysen, er også at belyse hvorvidt forskel på effekt mellem netværksgrupper i sportens verden og rent business orienteret netværksgrupper, dog er der stadig en masse træk som går igen i forbindelse med begge verdener, så hører også gerne fra begge :) Jeg vil gerne høre fra jer, hvilke tanker i har om netværksgrupper, i den form de har i dag og hvad der kan gøres for at de fungere bedre. Jeg ser frem til at hører fra jer alle, og i skal også være mere end velkommen til at skrive en PM hvis i er klar på en længere samtale om emnet. Mange tak :) |
Studieopgave: Fremtidens netværksgrupper!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)