Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at starte webshop?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshop, det kan være dyrt at spare..

Jeg startede i min mors kælder med 2 stål reoler, og købte ind og 1000 kr af gangen, det virkede fint i starten, siden var med paypal, virkede også fint for mig i starten, men nu køre jeg med at kunne modtage alle kort, og mange folk bruger deres dankort, så det ville være dumt at spare på detop den post.

Design kan man altid lave om, så et billigt enkelt design fungerede fint for mig til at starte med, nu hvor jeg har fået plere midler til at lave den slags har jeg opdateret med en nu shop..

og er ikke længer i min mor kælder, men har et ok lager..

Venlig hilsen

Thomas Lund

www.all4party.dk

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 09:06

Hej Allan,

Prøv at lave et budget hvis du ikke allerede har lavet. Der kan du opstille alle dine faste og variable udgifter og danne dig et overblik.

Du har en del udgifter ved opstart af webshop såsom:
- Betalingsgateway
- betalingsløsning
- revision
- regnskabsprogram
- template til webshop
- kontorartikler
- varelager
- porto
- uforsete udgifter
Og mere end det afhængigt at branche.

Så det gælder om at opstille et budget :-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 10:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan.

Det er svært at generalisere, dine muligheder og omkostninger kan sagtens hænge sammen med det shopsystem og den hoster du har valgt. Hvis du køber Magento hos os, ville vores priser se sådan ud:

1 års hosting                                                     1500.-

Gateway med accept af flere indløsere, årligt         1500.-

Oprettelsesafgift gateway                                         0.-

Oprettelse indløsningsaftale med Nets                   250.-

Abonnement Nets, årligt                                     1000.-

Oprettelse indløsningsaftale med Euroline                 0.-

Abonnement Euroline                                              0.-

Ialt år 1:                                                          4250.-

Ovenstående vil give dig mulighed for at modtage Dankort, Visa/Dankort, Master, Matestro m.m. - Euroline er gratis at oprette, men de vil så have ca. 2% i omsætningsafgift af dig. FDIH skriver at 80% af de danske handler på internettet betales med Dankort, så når du har valgt shopsystem og hoster, kan du nok bedre vurdere muligheden for gateway og indløsningsaftaler. Det er fint nok at starte med eks. Euroline, Paypal el. lignende for at holde omkostningerne nede, men når din omsætning når et vist punkt, bliver det billigere at bruge Nets, fordi deres transaktions- og omsætningsafgifter er lavere.

Håber det gav dig lidt afklaring, det er et lidt forvirrende område, fordi der er så mange løsningsmodeller.

Mvh

Lars

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 11:40

Lars Horshauge:
Det er svært at generalisere, dine muligheder og omkostninger kan sagtens hænge sammen med det shopsystem og den hoster du har valgt. Hvis du køber Magento hos os, ville vores priser se sådan ud:

Bare lige så jeg også forstår jeres pris:

- Hvad forventer i så at jeres kunde selv laver når det i leverer i dit tilbud er online ?

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 12:02

Hej Nils.

Kan faktisk godt se at det kan misforståes: det handler om driftsomkostninger. Jeg burde nok have uddybet at selve shoppen, absolut ikke er regnet ind.

Beklager, jeg var lige hurtig nok, men tak fordi du er vågen =:)

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 64
Fra  WEXO Skrevet kl. 13:29

Allan Hansen:
Men tænker på ting som betalingsaftaler hos DIBS osv., samt andre ting der forbindes med opstart.

Moneybookers er også blevet et seriøst alternativ til paypal og NETS, da de ikke har nogen 'tilmeldingsgebyrer' som NETS, men kan tage imod større danske og udenlandske kreditkort... og ja, også almindeligt dankort... Moneybookers tager 4% af omsætningen, så er meget sammenlignelig med paypal. Magento er forberedt på valg af moneybookers som betalingsgateway, og valget om man skal bruge dem eller en betalingsaftale med NETS skiller ved en årlig omsætning på ca. 300.000. Der er selvfølgelig også lige 2-3 ugers ventetid på at blive godkendt af NETS.

-og kigger du efter et Magento udviklingshus, er WEXO et meget godt bud på landets stærkeste samarbejdspartner.

www.wexo.dk - Vi vil være Danmarks bedste til Magento - har du en udfordring til os?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)