Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg pris sætte min portal til ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe folk læser ikke min første post :)

"Jeg har fået et par henvendelser ang køb af min nyhedsportal.

Nyhedsportalen er en niche portal som dækker en bestemt ting. I sæsonen er der op imod 2000 daglige besøgende og vi er den største hjemmeside inde for det felt."

Der er solgt reklamer for de 35k og jeg har købt udstyr og brugt de 7k på udgifter vdr dækning af sporten.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:26

sorry - nyhedsportal er det jo - reklamer for 35 t og udgifter konkret 7 - Hvor mange timer bruger du på at dække de der nyheder og sælge reklamerne dertil - det er jo lidt vigtigt, for har du 28 t i overskud men bruger et par timer om dagen, så vil de fleste jo skulle trække det fra som løn i de 28 t om året og så er der måske noget helt andet tilbage?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 21:19

Nå er blevet enige med dem jeg snakkede om, og har fået en aftale jeg og de er tilfredse med. Det må jo være sådan det skal være.

Tak for jeres svar :)

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 67
Fra  METAmeta v/ Asger Folmann Skrevet kl. 02:02

VDL Media :

Nå er blevet enige med dem jeg snakkede om, og har fået en aftale jeg og de er tilfredse med. Det må jo være sådan det skal være.

Tak for jeres svar :)

He he, du er simpelthen nødt til at skrive hvad det endte med - er blevet så nysgerrig nu...

Hvis ikke andet så gerne i en PM...

Min nye bog: https://www.amazon.com/Spiritual-Capitalism-three-doctrines-money-ebook/dp/B07LB76DPD/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1544845832&sr=8-4&keywords=spiritual+capitalism

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 14:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det endte med at vi blev enige om en pris nu og så har vi lavet en aftale der gælder x antal år hvor der også er betaling.

Dermed køre det stort set som nu, blot har jeg et stærkt firma i ryggen, og det er win/win for begge parter :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)