"Jeg har fået et par henvendelser ang køb af min nyhedsportal.
Nyhedsportalen er en niche portal som dækker en bestemt ting. I sæsonen er der op imod 2000 daglige besøgende og vi er den største hjemmeside inde for det felt."
Der er solgt reklamer for de 35k og jeg har købt udstyr og brugt de 7k på udgifter vdr dækning af sporten.
VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info.
sorry - nyhedsportal er det jo - reklamer for 35 t og udgifter konkret 7 - Hvor mange timer bruger du på at dække de der nyheder og sælge reklamerne dertil - det er jo lidt vigtigt, for har du 28 t i overskud men bruger et par timer om dagen, så vil de fleste jo skulle trække det fra som løn i de 28 t om året og så er der måske noget helt andet tilbage?
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Nå er blevet enige med dem jeg snakkede om, og har fået en aftale jeg og de er tilfredse med. Det må jo være sådan det skal være.
Tak for jeres svar :)
He he, du er simpelthen nødt til at skrive hvad det endte med - er blevet så nysgerrig nu...
Hvis ikke andet så gerne i en PM...
Min nye bog: https://www.amazon.com/Spiritual-Capitalism-three-doctrines-money-ebook/dp/B07LB76DPD/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1544845832&sr=8-4&keywords=spiritual+capitalism