Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncesalg

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-06-2007 15:30:03 Forfatter: nordestgaard
Martin - Jeg nærer stor respekt for dig og de ting, du har opnået, men hvis du kalder det spam, når vi har sendt et forslag om samarbejde til en virksomhed, hvis e-mail adresse fremgår af deres hjemmeside - så vil jeg vove den påstand, at du også har spammet i løbet af din karriere!

Jeg er stor modstander af spam - og deler slet ikke din opfattelse, om at den mail, jeg sendte!

For god ordens skyld vil jeg pointere, at vi intet har med Mikkelsen Media at gøre.

Hvad jeg har gjort er jo ikke det vi diskuterer. Du sender en uopfordret mail til et firma for at tjene penge. Det er spam om du kan lide det eller ej. Du kan læse mere her:
http://www.forbrug.dk/markedsforing/hvadgaelder/mfl/godskik/saerlige-omraader/internet/net-tjek-dk/spam/reglerne/

Jeg prædiker ikke moral, jeg syntes selv at reglerne er for hårde, men det du gør strider mod dansk lov og det kan koste dig kassen!

Dbh Martin
Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:53
Som sagt - Jeg betragter ikke den mail jeg sendte som en reklame - men som et samarbejdsforslag... Jeg kender udmærket markedsføringsloven, og jeg tvivler på at en domstol ville definere det som spam...

Men nok om det - Det er jo stadig ikke det, tråden handler om.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:57
Dato: 23-06-2007 15:53:27 Forfatter: nordestgaard
Som sagt - Jeg betragter ikke den mail jeg sendte som en reklame - men som et samarbejdsforslag... Jeg kender udmærket markedsføringsloven, og jeg tvivler på at en domstol ville definere det som spam...

Men nok om det - Det er jo stadig ikke det, tråden handler om.

Du kan mene hvad du vil, det er spam og du bliver knaldet en dag hvis du fortsætter.
Men som du skriver, det er ikke det tråden handler om, jeg syntes bare jeg ville advare dig.

Dbh Martin
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:10
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)