Jeg er ikke klar over, hvilken vare du hiver hjem - Taler vi Iphone folier, der koster et par øre stykket, så kan det være en fin måde at starte på. :-) Umiddelbart vil jeg mene, at du kommer længere ved, at spare mere op. Der er i min optik aldrig forbundet en risiko med import, hvis du køber varerne til en god pris - så kan du altid sælge dem til din købspris. Du slipper som sådan ikke for indfortoldningen, da alt gods som passerer danske grænser skal indfortoldes. Postdk vælger at have et særskilt indfortoldningsgebyr, hvor kurérselskaber vælger at have det implicit i deres rater. |
Jacob:
Det er korrekt at kurrerfirmaer indregner det i deres priser, men der er meget forskel mellem postdk gebyr og kurrerfirmaers all inclusive priser. Postdk er meget dyrere..
Iphone skærmfolie er faktisk en mulighed. De kan købes for under 0,5 øre stykket, og kan sælges for mindst 20,- eksl moms stykket . Der ligger jo en god avance pr stk..
Så hvis man har omkring 10-20 produkter med sådanne avancer kan man hurtigt lae gode penge. Det er småt , men der er et ordsprog som du nok gætter hvilket :-)