Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykkeproduktion/design

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har fået den her (vil nogen mene) skøre idé, at jeg da godt kunne tænke mig at starte mit eget smykke-brand.

Til at starte med kunne jeg godt tænke mig at få produceret nogle stykker af hvert design (øreringe, ringe, armbånd).  Jeg tænker at der måske, er en der kender nogle der kan producere det til en rimelig pose penge? :)

Skal man starte med at få lavet en prototype af en art? Jeg er total uvidende inden for dette område, men har idé og drive :D

Er der nogen der har erfaring med det?

Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:26

Hejsa.

Nu kommer det meget an på hvilke slags smykker du vil have lavet, kan du give en beskrivelse, så kan jeg bedre hjælpe dig?

Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 13:19

Ja kan prøve i hvert fald :)

Jeg forestiller mig materialet skal være sterling sølv, evt oxyderet på nogle af modellerne. Derudover forestiller jeg mig, at det skal indeholde nogle store armbånd, nogle store læderarmbånd og nogle små ringe og øreringe også i sterling sølv. 

Håber det gav lidt mening?

Tilmeldt 23. Jul 08
Skrevet kl. 13:44

det var mere i forhold til udformning...

fordi er det faste dele, altså ringe, vedhæng og lign. der skal udarbejdes i ædelmetal, formes, loddes osv. skal du have fat i en guldsmed der kan lave en prototype på modellen og så skal du videre til en støber og have lavet flere styks... og så tilbage til guldsmeden og have færdiggjort overfladerne.

Er det bare færdige smykkedele der skal samles med fx. sølvtråd, øskner osv., så kan du lære det på et smykkekursus....

Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 14:04

Ah på den måde. Jeg har har en veninde der er super til at tegne, så hende har jeg allieret mig med. Så derfor har jeg selvfølgelig en rigtig god idé om hvordan de skal se ud, men har ikke nogen klar tegning på det endnu.

Det er nemlig nogle faste dele jeg har tænkt på. Så må ud og se om jeg kan finde en god guldsmed der kan lave en fin prototype til mig. 

Tilmeldt 23. Jul 08
Skrevet kl. 14:08

Rigtig meget held og lykke :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Billigfodpleje.dk Skrevet kl. 11:40

Hvis du er interesseret i at få lavet prototyper, så kender jeg en guldsmed, som selv laver design af smykker. Hvis det har interesse kan jeg sætte dig i kontakt med ham. 

Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 17:03

Hej,

Tak, det ville være super. Vi har allerede fået oplysninger om et par andre. Men kom endelig med det :D

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)