Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start af hjemmeside

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ytringsfrihed er en glimrende ting, og det ændrer Internettet ikke en skid på. Forskellen på nu og tidligere er blot, at "den lille mand" i dag har langt bedre muligheder for at komme til orde i forhold til større og kapitalstærke virksomheder. Det synes jeg personligt er rigtig godt og en pryd for demokratiet.

Hvis Vordingborg Køkkennet ikke bryder sig om den omtale de får af deres kunder - på Nettet eller andre steder, kunne det måske være de skulle til at opføre sig ordentligt. Retten til at udtale sig om det oplevelser man har haft skal i hvert fald ikke hæmmes.

> synd og skam at en mand herefter skræmmer en masse potentielle tilfredse kunder væk.

Man kan da ikke være "tilfreds potentiel kunde" - enten er man tilfreds kunde, eller også er man  potentiel. Pointen med en hade side er jo netop at fortælle folk hvad de kan komme ud for, som mullige kunder, hvis de vælger at gennemføre deres køb og blive rigtig kunde.

> Men i mine øjne er disse sider på linier med hærværk. Desværre bare til en stor grad lovlige.

Hvad er det du siger? Mener du at ytringsfriheden skulle begrænses, så man ikke må sige noget grimt om firmaer der har røvrendt en? Nej tak siger jeg bare!

> Så hellere bruge det upersonificerede internet hvor man kan gemme sig bag en www. adresse.

Sikke noget vrøvl. Alle de hadesider jeg har set, inklusiv den om Vordingborg Køkkenet, er underskrevet pænt af afsenderen - i dette tilfælde en Lars Dohn. Og hvis du tjekker DK-Hostmasters WHOIS database finder du såmænd måde hans adresse og telefonnummer. Hvordan kan du så påstå at han gemmer sig bag en "www-adresse" - det er sgu da noget fordrukkent vrøvl. Hvor meget mere personligt vil du have det - nøgenbilleder, CPR nummer eller hvad???

Hadesider er kommet for at blive og hvis du ikke kan lide dem, så er det bare tuff shit.
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 14:57

Jeg er helt enig med Mikkel. Ytringfriheden er kommet for at blive. Skulle anlægge ne retsag hver gang vi var utilfredse med noget? - også overlade en uoverensstemmelse til juraen hver gang? - Så har vi kraftigt brug for advokater, og nogle højere løninger i Danmark.

Efter at have læst www.vok.dk og set indslaget på nyhderne, synes jeg det er en glimrende måde at utrykke sin mening på, således at når man har en sag hvor man er blevet dårligt behandlet, så bliver man hørt. Jeg har set mange eksempler på hvordan store selskaber har tvunget den lille forbruger i knæ, samt til at accepterer noget som er er langt fra fornuft. Ejendomssager er en klasikker på dette område.

Mon ikke Lars Dohn har fået sit budskab godt igennem? En  retsag, hvor en advokat tryner ham i smadder, kunne også há været et udfald.

Når der er nogle der kvajer sig, og bliver ved med at jokke i spinaten, så er du sku også på sin plads at de for det afvide så det kan høres.

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 12:21
Ja jeg venter jo stadig på at Føniks Computer rejser den injurie sag for mit indlæg om dem på tweak.dk

Her er jeg enig med min navne broder og flere andre herinde, i det store udland har man set den slags sider igennem flere år - f.eks. mod blockbuster, ikea m.m.

Men det er da klart at det skal være en smule sagligt og man jo ikke skal lyve på site site eller i sit indlæg, men hvis man som erhvervsdrivende ikke kan tåle dårlig omtale, så er det jo om at sikre man ikke får det :)
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:06
Dato: 03-01-2006 13:43:34
Forfatter: CBJ

<klip>

Men jeg forstår som sagt godt folks handlingsmønster og jeg kan udemærket også godt se at det er den eneste måde en civiliseret programmør idag kan slå, man kunne jo også smadrer ruder eller stille sig op og dele flyers ud foran butikken for at advare andre kunder, men det gør kun de færreste for det vil de alligvel ikke selv stå model til.

Nogle virksomheder har så begrænset åbningstid at normalt arbejdende mennesker ikke har en chance for at stillle op med flyers ... Nogle virksomheder sælger udelukkende via internettet, og så er det knapt så relevant med at smadre ruder og dele flyere ud ...

<klip>
Så hellere bruge det upersonificerede internet hvor man kan gemme sig bag en www. adresse.&nbsp;

Næsten ligesom macca.dk?

- og meget apropos denne tråd, så er vi en lille flok utilfredse qxl-brugere som er ved at lægge sidste hånd på en advarsels hjemmeside mod macca.dk (på qxl aka macabo), og med den flok af negative karakterer, som macabo høster sig på qxl.dk skal forummet nok blive stort! Måske endda stort nok til at qxl begynder at tage klagerne over macabo seriøst ...

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:43
Og selv om Vordingborg køkkenet uden tvivl virkelig har leveret en dårlig service i denne forbindelse, så vil jeg uden nogensinde at have så meget som købt en skrue af dem, tage dem så meget i forsvar og sige at de med garanti leverer utrolig mange tilfredsstillende køkkenløsninger dagligt, og det er en synd og skam at en mand herefter skræmmer en masse potentielle tilfredse kunder væk.

Det er helt fint, men hvorfor skulle det betyde noget, at de leverer "mange" tilfredsstillende køkkenløsninger dagligt? Hvis vi nu sagde at de leverede 92% så nogenlunde perfekt, er det så stadigvæk ikke forkert, set i lyset af det løfte de giver? Det er det efter min mening. Man skal holde hvad man lover, .. ik''?

Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 01:13
Uden at jeg vil rode mig yderligere ind i denne diskussion, da vi tydeligvis ikke på nogen måde bliver enige, føler jeg trods alt at jeg bliver nød til at komme med en udmelding, når jeg kan læse at der er en flok utilfredse kunder som er ved at lave en "hade" hjemmeside.

Jeg synes i første omgang at i skulle samle jer sammen og komme ud på mit kontor og forklare hvilke problemer i har eller har haft og så er vi naturligvis altid indstillet på at få dem løst. Vi lever naturligvis ikke af at skabe utilfredse kunder, derimod bestræber vi os hver eneste dag på at gøre kunde oplevelsen bedre. Men der vil altid opstå fejl eller uoverensstemmelser når man gennemfører mange handler dagligt.

Alternativt kan i oprette jeres reklamation på www.macca.dk og så vil den blive behandlet af vores reklamationsafdeling.

Tilmeldt 19. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:33
Hejsa

Vi skal til at i gang med at bygge hus. Vi overvejede Helle Huse og søgte på google. Og vores formodning var rigtig, der var ikke nogle som anbefalede dem - tvært i mod. Så det har hjulpet os i vores forløb med at bygge nyt hus. Så jeg hilser sådanne sider - eller ydringer på debatfora meget velkomne.

Tilmeldt 29. Dec 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:48
Jeg har ikke haft andet end problemer med Macca aps og deres elendige service, kan kun anbefale folk holde sig væk.

Jeg har ikke handlet meget på nettet, men lagde da mærke til de havde et CVR nr og det var dansk.

Efter have budt og vundet en pocketbike gik der først 4 dage efter jeg havde skrevet en mail før jeg kunne se oplysninger om indbetaling. der burde nok have lydt en alarmklokke. jeg indbetalte og derefter fik jeg aldrig nogen mail omkring hvordan forsendelsen gik og kunne pludselig ikke se nogen oplysninger mere under min bruger på macca.dk. Jeg skriver igen og for afvide den er sendt og jeg for et tracenr som aldrig har eksisteret. efter 3 dage har jeg stadig ikke modtaget den og skriver igen men for pludselig ikke svar på min mail. macca har 1 times telefontid om dagen og jeg prøvede ringe. I et kvarter var der optaget og så kom jeg endelig igennem, jeg ventede i 45 minutter før deres tlfdame tog telefonen. hun beklagede selvfølgelig og sagde det var pga en cointainer der ikke var kommet, men kunne ikke forklare mig hvorfor den så skulle være sendt når jeg har fået det afvide eftersom de ikke har haft den, men hun lover ringe tilbage så snart cointaineren er kommet. Hvilket hun aldrig har gjort. Nu jeg efterhånden ved blive sur. skulle have brugt den til julegave og jeg ved intet om min pocketbike som jeg har betalt til for over en uge siden. Jeg søger på en dennis brabrandt efter have fundet hans navn på siden. Heldigvis er der kun en der hedder det i danmark. Jeg ringer, han tager telefonen og her fortæller han mig så at DHL har smidt pakken væk og han vil sende en ny. Hvilket jeg ikke forstår da han ikke nævner noget om den cointainer.

Nu skulle den jo så være sendt igen og jeg skulle have modtaget den her i tirsdag. jeg har stadig ingen tracenummer eller nogen mail om den er påvej. Så ringer til ham igår onsdag efter den igen ikke er kommet og han lover sende mig en mail dagen efter, idag torsdag om hvad der nu er "gået galt".

I dag er pakken stadig ikke kommet og heller ikke mailen og hans tlf melder slukket. Underligt nok kan man slet ikke "bette" på pocketsbike derinde mere. de blevet fjernet fra listen hvor de ellers havde 3 af gangen.

Jeg har aldrig oplevet noget lign. og har klart mistet lysten til prøve handle på nettet igen. 

I skrivende stund ved jeg intet om min pocketbike eller hvordan jeg skal tackle situationen. Jeg sur og vil ikke finde mig i det, men hvad skal man gøre?  Maccas service på mail og tlf er jo åbenlyst ikke til nogen nytte

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:42
Hvis du har betalt med dankort kan du gå i banken og bede om en chargeback. Du har alligevel 14 dages returret også ved auktioner.
Tilmeldt 29. Dec 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:43
Det har jeg ikke, betalt via min bankdame men har selvfølelig en kvittering med det ordrenr jeg skulle give ved betaling og der også gået 3 uger nu.
Side 2 ud af 2 (20 indlæg)