Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til mulig duplicate content i interne links

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa Amino.

Jeg håber der er nogle derude der har tid og lyst til at hjælpe. Er lidt i tvivl om hvad det er jeg gør forkert, fordi noget går galt.

Først og fremmest er siden under udvikling. Den er slet ikke færdig. Og som det lige er nu, er siden optimeret til Firefox i Windows 7 (64 bit) - men de andre browsere og styresystemer kommer meget snart. Teksten kan i heller ikke forholde jer til. Det var noget der blev hurtig lavet. Har lavet en disallow i robots så Google ikke indexere (såvel som de andre). Titel og description er heller ikke i vinkel endnu. Som sagt, under udvikling.

Men selve opbygningen af sitet kan man forholde sig til. Deriblandt links og navigeringen på siden. Jeg ved godt at det er en god idé at få links i brødteksten, det kommer også.

Nu til det rigtige problem!

Jeg lavede et par test af nogle SEO hjemmesider her på nettet, for at se hvordan deres link struktur ser ud. Det gjorde jeg med Xenu. Her kunne jeg fint se hvordan deres struktur så ud, og der var ikke links der gik igen - altså duplicate content.

Men det var der derimod på sitet jeg udvikler lidt på. Jeg kan slet ikke se hvad jeg gør galt, men jeg kan næsten regne ud at det er fordi at der er mange links der går igen. Xenu siger at der er over 20.000 links, hvis jeg lader den kører færdig, og det ved jeg der ikke er. Den laver enda også nogle mærkelig gentagelser i resultaterne. Prøv og se her - Det ser lidt mærkeligt ud at den skriver /css/css/css/ fordi de mapper, er der ikke. Der er /css

I kan se linket af siden i billedet ("Prøv og se her")

Mvh. Michael Bay Sørensen

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)