Så lykkedes det! Min kæreste har nået sit personlige mål og det skal fejres!
Jeg vil derfor spørge jer, kære kolleger i iværksætterbranchen, om der er nogen, som kender eller selv tilbyder noget kropslig og åndelig velvære i KBH-omr. Jeg tænker på noget i stil med spa-bade, dybdemassage og andet, hvor man får lov til i et par timer at komme i himlen.
Tillykke med hende. Tag et kig på min kones: www.kysseguiden.dk Det er netop en guide til os mænd, der en gang i mellem skal forkæle vores koner og mangler ideer.
Damn you, Martin T.! Hehe! Der er simpelthen så meget at vælge imellem, at jeg slet ikke kan bestemme mig nu! Tak for linket - hils konen og sig at det er en lækker samling!
Jesper-> Tak for dine links - kigger på dem om et halvt år, når jeg er færdig med Martins kones hjemmeside :-P
Jens-> Også tak til dig. Dragør er ikke for langt væk. Jeg tjekker dem ud.
Hvis I har mod på at futte til Helsingør med toget, og tage færgen over til vores dejlige broderfolk i Helsingborg, så ligger der et rigtig lækkert Spa og Nydelsecenter ved navn Njuta. Njuta er et Japansk inspireret Spa bad, og ligger 3 minutters gang fra Knudepunktet (hvor Du står af Scandlines færgene).
Det ligger lige nedenfor Kärnan og Handelsbanken på højre side af det store torv.
Njutas hjemmeside er www.spanjuta.se, og de forstår fint Dansk hvis blot Du taler langsomt. Det kan dog anbefales at ringe derover og bestille tid, da de ofte har en lang ventetid grundet deres fantastiske evner ud i forkælelse.