Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel, domæner og redirect

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

- Hvis jeg køber et webhotel hos Surftown - er det så korrekt forstået, at jeg kan have flere domænenavne på ét webhotel, såfremt webhotellet naturligvis er stort nok?

- Hvilket sted vil I anbefale at købe webhotel? Der skal være dansk support - og så må det da også gerne være billigt!

- Er det muligt at flytte et domænenavn fra et webhotel til et andet - uden for meget besvær?

- Er det nemt at lave redirect, hvor et domænenavn blot viderestiller direkte til et andet? - og hvad vil sådan noget koste?

God weekend.

Med venlig hilsen

Patrick

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:02

Køb hos meebox, dansk, Amino brugere, altid oppetid, altid fri supportticketss + livechat, billigt og 10 addods til nye domæner.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05

Hej Patrick

Første vil jeg lige høre hvad er det du vli køre hos Surftown ?

samt vælger du et dansk domain du køber hos Surftown er der ikke nåde problem i at flytte det men køber du et udlansk domain kan der godt være lidt bøvle men kan lade sig ske.. vil dog anbefale at købe dem af et anden firma sådan du nemmer kan flytte dem. kræver bare du har lidt ide om dns.. ellers er det nemt nok

Det med at redirect af et domain navn mod et anden er nemt nok.. ved bare ikke hvorfor du lige vil gøre det..

og ja du kan have flere domain på de konto der skiltes med det.. men hvis du vælger at have et hovde domain kan du have flere underdomain uden det tæller med.. men du kan kun have på et webhotel med 10 domain kan du kun have 10 hovdedomainer..

mvh Kim

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:09

Hej Patrick.

Jeg ville umiddelbart anbefale dig Surftown. De er måske ikke de billigste, men spørger du mig, er de de bedste. Som udgangspunkt kan du have flere domæner på ét webhotel. Somregl er det 10. Du betaler altså en månedlig hosting for hele hotellet + 45 kr. pr. domæne.

Du kan altid flytte eksiterende domæner fra det ene webhotel til det andet. Det er lidt ligesom at flytte dit telefonnummer fra en operatør til en anden.

Redirect er meget enkelt, det kan gøres med et META-tag.

<meta http-equiv="refresh" content="2;url=http://www.amino.dk/">

"2" - Er tiden du skal være på det ene site, før du bliver stillet videre til det andet (brug 0 for at stille videre med det samme), som i dette tilfælde er amino.dk. Denne kode skal placeres i dit "head". Altså inden for <head> og </head>

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 11:40

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 15:44

Hej,

Tak for jeres gode svar. Jeg hælder lige nu mest til Meebox - men muligvis også Surftown. Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Patrick

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 16:07

Vi stiller også webhoteller til rådighed, du kan hoste flere domæner på samme webhotel, vi har email, og live chat, og svare alle dage, og ofte til langt ud på aftenen.

Vi hjælper dig med glæde med at flytte hjemmeside, domæner og tilbyder den hjælp du nu end har brug for!

Hvis du skulle eje .com domæner kan vi også flytte disse, og dette vil årligt koste 99kr per .com, .net, .org domæner. Og vi sørger selvfølgelig for at du kan vokse og få en masse besøgende til din hjemmeside!

Som en ekstra service, er vi også til tjeneste, hvis du har spørgsmål om andet end dit webhotel, såsom kode problemer, eller andet.

Tag et kig på vores webhoteller 

Venlig Hilsen

Lucas Rolff

Hosting4Real

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 16:28

Tak for dit indlæg, Lucas, men priserne er meget høje sammenlignet med dine konkurrenter.

Jeg har også modtaget et par (affiliate!!) links i private beskeder. Jeg ved ikke, hvad jeres holdning er til det - men jeg synes personligt, det er skidt at "hjælpe" en Amino ved at sende et affiliate linkNo

Jeg lukker tråden her - mit valg falder på enten Meebox eller Surftown. Tak for jeres indlæg. Yes

Med venlig hilsen

Patrick

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 16:31

Patrick:

Tak for dit indlæg, Lucas, men priserne er meget høje sammenlignet med dine konkurrenter.

Jeg har også modtaget et par (affiliate!!) links i private beskeder. Jeg ved ikke, hvad jeres holdning er til det - men jeg synes personligt, det er skidt at "hjælpe" en Amino ved at sende et affiliate link. No

Jeg lukker tråden her - mit valg falder på enten Meebox eller Surftown. Tak for jeres indlæg. Yes

Med venlig hilsen

Patrick

Hej Patrick,

Vi har nogle danske affilates - har du muligvis et navn, det er ikke korrekt at sende det i en privat besked. Men ja vores priser er højere end vores kokurrenter. Dog mener vi også, at den service vi levere koster lidt ekstra, derfor er vores priser lidt dyre. 

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 16:53

Du kan få en VPS hos os med ubegrænset antal domæner og 30 dage pengende retur. til 120 om måneden det er super hurtigt og der medfølger enkelt kontrolpanel så der ikke krævers teknisk viden og opsætte VPS´en. Ubegrænset support til alt du skulle have problemer med.

Hilsen

Joachim

EDB-Hosting.dk

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)