Jeg vil sende lidt erfaring, kreativitet og idé''er videre,
- Oprettet et seperat telefonnummer der skal ringe ind på!
- Svarkort: De skal indsende kortet for at få rabatten/gaven mv.
- Svarkort/Bestillingskort; Kortet er eneste sted hvor produktet findes. Når produktet bestilles = respons, da produktet IKKE er repræsenteret andre steder
- Oprette et nyt "produktnummer" til den/de varer der reklameres for, derved kan responsen registeres
Førstnævnte kan kun måles via svarkurverter eller telefonopringninger.... (eller foråbentligt modtagne kundeordre)
E-mails kan linkes som du nævner til en site. Der findes standard systemer der er bygget op om den metode såsom www.mailcampaignmanager.dk , hvor der reelt dannes en microsite, som kun kan accesses via linket fra de udsendte mails. (husk at du inden du e-mailer skal have indhentet accept af at modtage sådanne tilbuds-/nyhedsmails, så du ikke starter med at ødelægger dit navn ved at spamme folk)