Du er meget velkommen til at kontakte mig for et tilbud. |
Takker for de gode informationer. Selvfølgelig skal systemet kunne udvides. Jeg kan bla. selv skrive i tysk og engelsk
Jeg har tænkt mig, at starte i det små, og så se hvad det giver i forhold til reklameudgifterne. Der er jo mange, der har tabt masser af penge, fordi de troede, at man kan købe sig til succes.
Med billigt mente jeg selvfølgelig, det jo kun er få funktioner siden/shoppen skal have... Jeg vil i begyndelsen selv hoste, og efter behov betale for det, hvis det virkelig, (som jeg tror og håber på) bliver et HIT.
Hvad ebay angår mente jeg jo hvordan man LEVERER et produkt elektronisk, efter at folk har betalt via paypal. Altså det som jeg ville sende via email til mine kunder på siden/shoppen.
En normal shop ville vel se lidt dum ud når det kun er et eneste produkt der sælges. Produktet jeg vil sælge er et link til hjemmeside i udlandet, hvor mine kunder kan dowloade massevis af produkter 100% gratis. prisen for linket ville kun være 200.00 kr... Mine kunder ville få deres penge hjem............... IN NO TIME!!! 100% lovligt!!!
Jeg er selvfølgelig godt klar over, at der vil være kunder, der vil kopiere min forretningsfidus. Men de skal lige have linket først... Så jeg har jo et lille forspring. Ville jeg ikke have noget imod det? Nej da... Hvoffor bryde sit hovede med noget, som ikke kan forhindres alligevel? Konkurence er jo en god ting...
Så jeg spørger igen... Hvordan ville I bygge sådan en forretning op???????? Skridt et, to, tre osv. Hvilke systemer bør jeg f.eks bruge?
Altså starte i det små, og så se hvad det giver... Det skal jo testes, uden den store økonomiske risiko. Er der godt gang i forretningen fra start, kan jeg jo udvide den globalt. (ebay)
Eller burde jeg måske sælge linket på ebay fra start? Og hvordan gør man så lige DET? Er der nogen her, der har solgt en elektronisk overførsel på ebay før?
Takker igen på forhånd.