Hej. Hvad gør man når man vil sælge et produkt, som skal sendes via email? Min tanke var at oprette en hjemmeside med et automatisk betalingssytem. Når mine kunder har betalt et engangbeløb, skal de automatisk få tilsendt de informationer, som de vil have, (og har betalt for) Hvordan bygger man sådan noget op? Behøver det at være med en webshop, når det kun er informationer jeg sælger? Jeg har luret herinde, et stykke tid. Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg får det RIGTIGT op at køre. På en stabil og sikker måde! Mit budget er ikke særlig stort, men jeg har et unikt produkt, som jeg ved at mange vil betale for. NEJ, jeg vil ikke låne mig til en hamrende dyr løsning, hvor jeg køber meget mere, end jeg har brug for. Jeg har ikke en hjemmeside. Jeg har jo ikke haft brug for den endnu. Jeg har selvføgelig også tænkt mig, at tjene lidt ekstra på reklamer, men det skal ikke være hovedforretningen. Jeg har afsat 10.000 til reklamer. Jeg regner også med at kunne sælge mit produkt på ebay. Men hvordan gør man, når folk skal have sendt varen som en email? Hvordan ville I bygge det op? HJÆLP! Og mange tak på forhånd. |
Hej
Det enkelteste er en simpel hjemmeside,med beskrivelse af produktet,dine firmadata:
cvr adresse mv.
Bankforbindelse. Når kunden har overført pengende,kan du sende produktet via email.
Er det f.eks flere produkter kunne en webshop komme på tale.
Held og lykke