Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webhotel -

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kan I anbefale et godt webhotel, hvis man ønsker at køre et site med Wordpress? - og dermed fungerer godt sammen med den nyeste version.

Det skal være stabilt, og skal kunne klare at der kommer flere brugere, og dermed skulle være klar til en brugerudvikling.

Det er selvfølgelig prisen der er sammenligningsfaktoren, og vil gerne betale for at få noget der fungerer. (Men ønsker ikke at betale for alt muligt jeg ikke skal bruge).

Jeg har domænet på gigahost nu, men antager (uden at vide det), at det ikke er helt optimalt - hvis siden allerede fra start skal være klar til en brugervækst/udvikling.

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 14:40

Jeg mener du tager helt fejl angående dit webhotel.

Bruger dem selv og er glad for det.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 14:48

Modex:

Hej,

Kan I anbefale et godt webhotel, hvis man ønsker at køre et site med Wordpress? - og dermed fungerer godt sammen med den nyeste version.

Det skal være stabilt, og skal kunne klare at der kommer flere brugere, og dermed skulle være klar til en brugerudvikling.

Det er selvfølgelig prisen der er sammenligningsfaktoren, og vil gerne betale for at få noget der fungerer. (Men ønsker ikke at betale for alt muligt jeg ikke skal bruge).

Jeg har domænet på gigahost nu, men antager (uden at vide det), at det ikke er helt optimalt - hvis siden allerede fra start skal være klar til en brugervækst/udvikling.

Vi sælger webhoteller hvor du får 5gb for 15kr om måneden (du kan få 16% rabat ved at bruge amino som rabatkode). Vi hoster rigtig mange Wordpress sider. Vi hjælper også gerne med at optimere siden til at klare mange besøgende.

Vi stræber efter at levere webhoteller hvor folk kan gro, og vi stiller mange muligheder til rådighed for dig som kunde. Og vi er som sagt altid klar til at svare på spørgsmål hvis der skulle komme nogle, om så det er lige fra webhotellet selv til din kode eller andet.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 124
Fra  DataWise Skrevet kl. 14:51

Jeg bruger selv one.com og surftown. Nok begge mest på grund af prisen. Jeg har ikke den store trafik på mine sider, så jeg ved ikke i forhold til det. Men de er billige og pålidelige, og det er nemt at opsige sit abonoment mm.

Især one.com har god support. Man kan som regel få svar på den engelske chat med det samme. Jeg har også oplevet at de har svaret på danske support mails juleaftensdag, hvilket jeg var meget imponeret over :-)

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 17:10

Jeg anvender Unoeuro.com hvilket jeg er meget tilfreds med...opsætningen er nem og det er meget stabilt og billigt

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:31

Jeg Bruger Gigahost. Her har jeg mulighed for at tilføje flere domæner til samme server. Det gør det billigere, hvis man har planer om flere domæner :)

Første Affiliate side http://www.skotrends.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 17:32

Frederik:

Jeg Bruger Gigahost. Her har jeg mulighed for at tilføje flere domæner til samme server. Det gør det billigere, hvis man har planer om flere domæner :)

Det kan man ved rigtig mange hosts i dag

Fra Værløse
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:36

Når okay hvad ved jeg... Men super god host, hvis du spørger mig.

Første Affiliate side http://www.skotrends.dk

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 18:40

Frederik:
tilføje flere domæner til samme server

har alle andre også, en af grundene til at gigahost igennem tiden har haft oceaner af problemer med langsomme servere, et problem der er generelt med den type hosts der giver alt for ingenting.

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 19:04

Søren.Pedersen:

Frederik:
tilføje flere domæner til samme server

har alle andre også, en af grundene til at gigahost igennem tiden har haft oceaner af problemer med langsomme servere, et problem der er generelt med den type hosts der giver alt for ingenting.

Det kommer selvfølgelig an på hvad deres politik er. Hos os, har vi en politik om at vi har meget lavt antal kunder på hver server. Hver kunde har 178 megabyte ram til rådighed, og vi belaster kun serveren 75-80% ud af de kunder vi har. Hvilket gør kunder kan have flere hjemmesider. Og så kan vi booste vores egne servere med ram og CPU.

Af samme grund, er vores priser også lidt højere.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)