Hej
Bruger econimic og er faktisk ret tilfreds og dog fordi det tager mig en krig at skrive faktura Kunden bestiller hos mig og jeg skriver ned på papir eller i et word dok hvor alle vare nr står så jeg kun skal skrive antal. Kunden har også dette dok og kan selv udfylde det og sende via mail Når jeg så skal sende en faktura skal jeg for hver vare nr taste antal og det synes jeg tager for lang tid f.eks pf040-a ,tryk tab, tryk tap, antal,enter pf060-b ,tryk tab, tryk tap, antal,enter osv. Findes der ikke en løsning eller en excel fil man kan skrive i så man kun skal skrive antal i stedet for hele vare nr så når kunden ringer og siger jeg skal ha 5 af 40,50,60,70 alle A til E så skal jeg udføre oven stående handling 20 gange i stedet for bare at skrive 5 i 20 felter findes der måske noget til min HP hvor man kan logge ind og så have alle vare nr fremme på en lang side og der kan man skrive antal Fandt der her billede der måske kan vise hvad jeg mener http://manager.wpamobile.com/WEBSERVICE/images/assets/Image/da/Produkter/danish_items_screen.jpg tager man de 3 første felter vare nr..... beskrivelse...antal Det er alt jeg skal ha og kan man så bare skrive løs i antal i en fart og trykke gem og så konvertere til econimic så er der sparet 80% af tiden man bruger Det skal ikke virke som en webshop hvor man skal klikke ind på vare men bare være en liste hvor man kan påføre tal Dette skal så virke sammen med economic så når man gennem ordren kan man trække fakturaen derfra Jeg håber det er forståligt da det er svært at forklare på skrift hvad jeg mener ellers uddyber jeg gerne
|
Hej uheldig,
Du har ikke lagermodulet kan jeg fornemme - men det skulle du nok se på her;
http://www.e-conomic.dk/regnskabsprogram/moduler/lagerstyring
Og heri må du kunne oprette alle dine varenr. og når du så fakturerer ja så vælger du det/de varenr. som der skal leveres og i din faktura taster du ud for hver vare nr. antal og vupti så har du total pris pr. vare nr. og samlet fakturapris - oveni dette vil du få en gevinst nemlig at du nu kan debitorstyre idet din faktura er oprettet på din kunde Debitor og udlignes først når den er betalt!
Er det funktioner du kender til?
Er det funktioner du har pt.?
Selv arbejder jeg med WinFinans et FREEWARE program og det kan man altså heri UDEN at tilkøbe et lagermodul!!
Hvis du vil høre mere derom så skriv til mig!