Jeg overvejer om det var en ide at få noget med SMS tilknyttet så kunden fik en SMS når varer sendes eller I har måske andre gode ideer til hvad det kan bruges til for at servicere og sælge?
Men hvad vil anbefales og koster det en formue? Det er nok et mindre antal sms'er på ca 200 pr. Måned som jeg vil udsende.
Hvad med MMS det er jo billeder jeg sælger så måske det kunne være fedt at der var et billede med i beskeden.
Eller er det blot så old School med SMS så det ikke er værd at bruge krudt på da alle ko læser mails på deres mobil alligevel eller på facebook?
Det er ikke old-school med sms (det håber jeg da ikke) :) og for at sende en sms når en vare sendes kræver det kun ét kald mod en gateway (eks. min på www.textreactor.com).
Prisen? Hvis det kun er 200 sms'er på en måned så vil de ved en stk. pris på 17 øre koste dig 34 kr. Du kan sagtens indlægge en url i beskeden der åbner en browser på kundens telefon hvis det er en smartphone hvor de kan se billedet.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg synes absolut ikke at det er old school, og hvad så.... Mit bud er, at du skal gøre det valgfrit for kunden. Der er absolut intet i vejen med lidt god gammeldags kundeservice. Alt for mange glemmer, at vi som mennesker rent faktisk elsker at blive nurset, hygget om, plejet. Så gør du endelig det.
For nylig bestilte jeg flybilletter via Supersaver, og jeg fik både mail og sms på forskellige ting jeg skulle gøre. Fed kundeservice. Nu er jeg så i besiddelse af smartphone, og hvad har vi, men jeg synes det er super.