Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WUUZUU.com overvejer at blive internationale - hvad skal vi tænke mest på?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer :)
Vi har længe gået med tanken om at arbejde mere internationalt. Vi har allerede opgaver fra kunder i Norge og Sverige og folk tilknyttet, der kan håndtere sproget.

Nu overvejer vi om vi skal kaste os ud i det engelsksprogede marked. Vores webshopsystem er allerede på engelsk, vi kan håndtere sproget i det store hele.

Så kommer spørgsmålene:
1) Er det engelskssprogede marked tungere at arbejde med end det danske, når vi snakker salg af e-handelsløsninger? Det skal siges at vores e-handelssoftware er væsentlig mere kendt i udlandet end i Danmark?

2) Prisniveau i udlandet kontra Danmark? Vi tager ca. 3000,- for en komplet løsning inkl design og ca. 500 pr. måned i 2 år. Er det en pris, der er konkurrencedygtig?

2) Hvad ville en professionel oversættelse til engelsk af vores website koste (www.wuuzuu.com) - vi snakker kun om tekstsider, alle tekniske informationer om løsningen har vi på engelsk.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Jeg er sikker på at hvis du kan få det til at lykkedes, så bør du helt klart markedsfører internationalt. Det økonomiske motiv er klart.

Det store spørgsmål er selvfølgeligt om du kan få det til at blive en succes.

Her tror jeg der kommer nogle problemer:

- De første er nok at der på selve dit site ikke er nogle referencer overhovedet. Det bliver svært at virke troværdig overfor udenlanske kunder mht. levering af webshops, når der ikke er en eneste reference på tidligere arbejde. Kunden har jo ikke en chance for at gennemskue om det er skidt eller kanel du leverer. Danskere er tilbøjelige til stole på danskere, men på det internationale marked, kan man ikke regne med samme effekt.

- Selve dit website virker ikke vel-designet, det ligner en utrolig simpel købe eller gratis template der lige har fået lidt tilretning af en amatør. Det bliver ikke bedre af at man nederst på siden, kan se at der ikke har været råd til professionelle stock fotos.
Jeg syntes du skulle investerer i at få hjælp af en professionel grafiker, og sammen med hende, få lavet en side der viser at du bare har styr på web, og specielt webshops.

- Mht. dit valg af platform, tror jeg også det ville være fornuftigt at tage en af de mere udbredte platforme som Magento eller Prestashop. Ikke at der er noget galt med at vælge en af de mindre platforme, men der skal være en klokkeklar oneliner, som fortæller kunden hvorfor Avantics er det helt rigtige for dem. I de af dine indlæg jeg har læst, har jeg ikke set en sådan.

Der er som sagt en kæmpe økonomisk gevinst ved at få succes internationelt, men det kræver at man kan sit kram og har styr på site value proposition. Men hvis du ellers er god til at lave webshops og får løst ovenstående, så tror jeg du er relativt godt kørende.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:00

Hosting og udvikling af hjemmesider i udlandet er desværre ret lave, men i nogle lande ville det måske kunne lade sig gøre :)

Prøvet at gå ind på jeres side, men den fejler pt (MySQL query error, see error log for more details.)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 23:13

Lundsby, tak for dit indlæg.
Vi er skam i gang med at få referencer på vores site, men lige nu gør travlhed, at der nok går en uges tid før det sker. Det visuelle omkring vores site: Tja, jeg vil mene det er en subjekt vurdering, så den vil jeg ikke komme med kommentarer omkring.

Vores valg af e-commercesoftware er gjort efter store overvejelser, vi kunne have valgt det samme som alle andre sælger, det synes vi ikke vi havde lyst til. Vi har istedet valgt et system, vi har kunnet tilpasse til markedet - og samtidig har vi med vores prissætning mulighed for at få fat i iværksættere og kunder, der ønsker at skifte platform.

Vi er godt klar over, at budskabet skal forenkles på vores site, det arbejdet vi meget på. Det primære budskab er jo, at systemet kan det samme som de andre + lidt mere og så kan folk komme i gang med en webshop for 3000 kr. inkl. design. Det skal vi nok få forenklet :)

Til Barcardil:
vores site virker fint, det kan være du har ramt den, under en opdatering el.lign.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 23:35

Thomas:
2) Hvad ville en professionel oversættelse til engelsk af vores website koste (www.wuuzuu.com) - vi snakker kun om tekstsider, alle tekniske informationer om løsningen har vi på engelsk.

Jeg vil gerne melde mig til at oversætte den.

Skal bare have de keywords i vil bruge på engelsk siden =) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:59

Du skal være velkommen til at komme med et bud, hvis du har erfaring indenfor B2B tekster på Engelsk. Send gerne en PM.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 13:27

Thomas:
Til Barcardil:
vores site virker fint, det kan være du har ramt den, under en opdatering el.lign.

Kl. 13:27, torsdag.

Siden virker ikke hos mig.

Testet i Chrome, Firefox & Opera.

Andre sider virker fint.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:37

Vi er i gang med en større opdatering, derfor vil der være store udfald i dag :)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 19:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas:
Det visuelle omkring vores site: Tja, jeg vil mene det er en subjekt vurdering, så den vil jeg ikke komme med kommentarer omkring.

Arj, det er altså ikke subjektivt hvorvidt et site udstråler godt design og dermed professionalisme.  Det er jo heller ikke tilfældigt hvilke farver man bruger, eller hvor man placerer de enkelte design elementer.  Jeg vil tilføje til  kritikken af det visuelle, at jeres logo ser ud som om en eller andet tilfældigt har bikset det sammen i paint, og jeres grafik ligner noget som I har fået kastet gratis i nakken, på grund af overskredet sidste salgsdato.

Det er så tydeligt, at I ikke har brugt et eneste sekund på at kigge rundt på jeres konkurrenters websites, eller i det hele taget har kigget på andre moderne websites, med henblik på at få inspiration til design og brugervenlighed.

Hvis jeg var potentiel kunde ville jeg ikke stole på, at I vil kunne levere en professionelt udseende løsning til mig, medmindre I kan fremvise nogle virkeligt hardcorelækre referencer.

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 19:20

Hej,

Siden virker heller ikke her. :) Opdateres den stadig?

Med venlig hilsen

Kasper K

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)