Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandlere og Team Ledere søges!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi søger:

Forhandlere (salg) som har en eller to timer til at hjælpe os om
dagen. Her vil din bonusindtægt typisk være 5-10.000,- kr. ekstra om
måneden

Team Ledere (salg, træning og uddannelse) som har tre til seks
timer til at hjælpe os om dagen. Her vil din forventede bonus og
royaltyindtægt være mindst kr. 25.000,- ved tre timers indsats om
dagen, ekstra om måneden, når du har opbygget og udviklet dit team

• du tør drømme

• du har internetadgang og

• du kan arbejde selvstændigt fra din egen computer lige meget hvor i verden du bor, når det passer dig...

• Der er ingen investering eller risiko og vi sørger for din uddannelse til Forhandler eller Team Leder.

Forever Living er en stor international virksomhed indenfor sundhed og
    velvære som er en af de hastigst voksende brancher i verden. Vi har
    haft uafbrudt vækst lige siden starten for over 25 år siden og omsætter
    i dag for US $ 2,1 mia. i 120 lande. Vores hovedkontor for Skandinavien
    ligger i Göteborg med filialer i Danmark, Norge og Finland.

Hvis du drømmer om at tjene en god ekstraindtægt f.eks. ved siden af
    dit normale job og gerne vil hjælpe os så send en e-mail med dit navn,
    telefonnummer og e-mail til kraft@foreverliving.cc
    så vil du automatisk blive kontaktet... Eller ring til Lisbeth eller
    Ove Bjørn Kraft på 5956 1884 eller 2065 8524 hvis du har spørgsmål...

www.foreverliving.cc

Fra Frederiksberg
    Tilmeldt 8. Nov 06
    Skrevet kl. 08:39
    Er du klar over hvilket tilbud det er?

Fra Frederikshavn
    Tilmeldt 9. Aug 05
    Indlæg ialt: 2606
    Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:57
    Du må hellere forklare det lidt bedre.... eller indse - som du også ved - at det handler lige så meget om den der TILBYDER forretningsmuligheder, som forretningsmuligheden i sig selv ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vallensbæk Strand
    Tilmeldt 13. May 05
    Indlæg ialt: 3475
    Skrevet kl. 17:16
    Ove - nu har du jo selv lidt været ude med riven omkring hvordan i får præsenteret jer i branchen og at i har en skare af folk der giver jer et dårligt ry.

Når jeg læser din annonce så ser jeg alle kendetegnene på en typisk MLM annonce.

Der nævnes intet om hvad man skal lave(udover salg/ledelse) Der nævnes intet om selve produktet. Der er lagt stort vægt på hvad man kan tjene... NÅR man lige har fået opbygget sit netværk.

Nu hører jeg tit MLMere sige at MLM firmaer netop er gode til at tænke ud af boksen. Hvorfor så ikke også gøre det med din annonce, istedet for at lade den ligne de 100.000 andre MLM jobannoncer.

Jeg vil vide hvad jeg skal lave, hvor jeg skal udføre arbejdet, lidt om hvordan arbejdsprocssen er, hvad der sælges, hvem der skal sælges til etc. 
    Jeg tror det giver langt flere seriøse henvendelser end at lokke med en stor pose guld.  
    Fra Frederiksberg
    Tilmeldt 8. Nov 06
    Skrevet kl. 18:02
    Kære Martin.

Det er godt du pointerer at du savner nogle vigtige oplysninger. Prøv at gå ind på min website www.foreverliving.cc som jeg henviser til. Der vil du kunne læse det du efterlyser:

- Hvad du skal lave og hvordan under information
    - Hvad du sælger og hvor samt hvem du sælger til under information og der er en hel separat side om vores bestseller Aloe Vera Gel
    - Arbejdsprocessen er også beskrevet under information

Derudover lokker jeg da ikke med en stor pose guld - det må være noget du kan huske fra en anden annonce - med mindre du syntes at 25.000 kr. om måneden er en stor pose guld?

Fra Vallensbæk Strand
    Tilmeldt 13. May 05
    Skrevet kl. 18:14
    Når en hvilken som helst anden virksomhed sætter en jobannonce i avisen eller på internettet eller hvor det nu er, så beder de jo heller ikke deres ansøgere om at finde det relevante på deres hjemmeside.

Jeg mener at en jobannonce klart og tydeligt skal fortælle HVAD man skal lave og hvilke kvalifikationer man skal have. Så er det fornemt at henvise til en hjemmeside der står mere på, men jeg tror bare ikke ret mange gider gå ind og læse før de ved om stillingen overhovedet er noget der lyder interessant.

Korrekt det er ikke en stor pose penge, det er bare en pose penge :) Pointen var at det var lønnen der var i fokus og ikke jobbet (set i mine øjne) Hvilket jeg mener er forkert.

Held og lykke med det

EDIT : og nu hvor jeg lige læser den igen, så synes jeg faktisk at 25.000 er en relativ stor pose penge set i forhold til du mener man kun skal arbejde 3-6 timer om dagen. (hvis det er 15-20 timer i ugen, altså 60 timer om måneden så er det en timeløn på 300-400 kroner, det skal man alligevel have en nogenlunde god stilling for at få :) )

Fra Frederiksberg
    Tilmeldt 8. Nov 06
    Skrevet kl. 18:26
    Til din orientering bruger jeg normalt ikke annoncering til at finde emner, dem håndplukker jeg normalt blandt mennesker jeg taler med og syntes om. Når jeg så som i dette tilfælde annoncerer og henviser til min website er det for at teste hvem der gider, og dermed sortere dem der ikke gider fra allerede her på dette tidlige stadie.

Fra Vallensbæk Strand
    Tilmeldt 13. May 05
    Skrevet kl. 18:30
    Ove- Helt iorden, så havde du jo en forklaring på din metode :) Jeg undrede mig bare.

Håber du finder nogle gode folk
    Fra Frederikshavn
    Tilmeldt 9. Aug 05
    Indlæg ialt: 2606
    Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:24
    Dato: 24-06-2007 18:14:00 Forfatter: Martin Tygsen

EDIT : og nu hvor jeg lige læser den igen, så synes jeg faktisk at 25.000 er en relativ stor pose penge set i forhold til du mener man kun skal arbejde 3-6 timer om dagen. (hvis det er 15-20 timer i ugen, altså 60 timer om måneden så er det en timeløn på 300-400 kroner, det skal man alligevel have en nogenlunde god stilling for at få :) )

Martin, det du skal huske på er at man ikke STARTER med tjene 25k på 3-6 timers arbejde om dagen - men OVER tid - thrust me, my Amino-friend, du vil korse dig hvis du vidste hvor mange timer man rent faktisk KAN (skal) bruge i en periode - men samtidig også korse dig gevaldigt over meget LIDT, altså effektive forretnings-relaterede timer man bruger på en uge OVER tid, når man har opbygget en sund forretning.

For som det er pointeret en milliard gange, så bliver man betalt hver eneste måned for det "arbejde" man har lavet eén gang - man er ikke på samme måde, som eks. du afhængig af hele tiden at skabe nye kunder, nye opgaver m.m.

Men som alt andet - når vi snakker timer - så er der også mange timer man som networker reelt bruger på sin forretning, som man egentlig ikke beregner som arbejde eller tænker over faktisk - hvis man var alm. lønmodtager ville få penge for - det kan være transporttiden til og fra seminarer hvor man lærer eller uddanner sig. Da mange samtidig er netværkere for ånden og sammenhold, ja så tænker man ikke over at den hel Søndag eller en hel eftermiddag + en en hel aften faktisk er at betegne som arbejde.

Lidt svært at forklare - og så alligevel ikke.

INGEN tjener 25k på 3-6 timers arbejde om dagen den første måned - man opbygger jo sin indtægt over tid - eftersom vi bliver betalt en procentdel af den
    (kontinuerlige) omsætning vi er med til at skabe - så er det blot et spørgsmål om tid hvornår den procentdel eks. rammer 25k om måneden - og det kan meget vel være at man så i den måned og måneder efterfølgende faktisk har meget begrænset effektive arbejdstimer.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vallensbæk Strand
    Tilmeldt 13. May 05
    Skrevet kl. 09:27
    Dato: 25-06-2007 09:23:52 Forfatter: Lasse Burholt
    Dato: 24-06-2007 18:14:00 Forfatter: Martin Tygsen

EDIT : og nu hvor jeg lige læser den igen, så synes jeg faktisk at 25.000 er en relativ stor pose penge set i forhold til du mener man kun skal arbejde 3-6 timer om dagen. (hvis det er 15-20 timer i ugen, altså 60 timer om måneden så er det en timeløn på 300-400 kroner, det skal man alligevel have en nogenlunde god stilling for at få :) )

Martin, det du skal huske på er at man ikke STARTER med tjene 25k på 3-6 timers arbejde om dagen - men OVER tid - thrust me, my Amino-friend, du vil korse dig hvis du vidste hvor mange timer man rent faktisk KAN (skal) bruge i en periode - men samtidig også korse dig gevaldigt over meget LIDT, altså effektive forretnings-relaterede timer man bruger på en uge OVER tid, når man har opbygget en sund forretning.

For som det er pointeret en milliard gange, så bliver man betalt hver eneste måned for det ''arbejde'' man har lavet eén gang - man er ikke på samme måde, som eks. du afhængig af hele tiden at skabe nye kunder, nye opgaver m.m.

Men som alt andet - når vi snakker timer - så er der også mange timer man som networker reelt bruger på sin forretning, som man egentlig ikke beregner som arbejde eller tænker over faktisk - hvis man var alm. lønmodtager ville få penge for - det kan være transporttiden til og fra seminarer hvor man lærer eller uddanner sig. Da mange samtidig er netværkere for ånden og sammenhold, ja så tænker man ikke over at den hel Søndag eller en hel eftermiddag + en en hel aften faktisk er at betegne som arbejde.

Lidt svært at forklare - og så alligevel ikke.

INGEN tjener 25k på 3-6 timers arbejde om dagen den første måned - man opbygger jo sin indtægt over tid - eftersom vi bliver betalt en procentdel af den
    (kontinuerlige) omsætning vi er med til at skabe - så er det blot et spørgsmål om tid hvornår den procentdel eks. rammer 25k om måneden - og det kan meget vel være at man så i den måned og måneder efterfølgende faktisk har meget begrænset effektive arbejdstimer.

MVH

Netop der beviser du min pointe Lasse :) Hvis det reelt ikke er 25k på 3-6 timer så er der ingen grund til at annoncere med det, med mindre det er fordi man gerne vil fange de mange lykkeriddere der kan se en god indtægt samtidig med de ligger på sofaen og ser bold med en øl i hånden.
    Side 1 ud af 2 (11 indlæg)