Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bander til fodboldbane ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Eftersom vi snart rykker i Serie 1 (forhåbentlig) ja så er det et krav at man har bander om banen, mer dertil nogle spørgsmål :

- Efter at man har sat skelettet op rundt om banen med træ. Hvad vil så være den smarteste løsning ?
       - Jeg tænkte, at det ville være smart at beklæde den hele vejen rundt med nogle hvide plader, som sponsorene så kunne beklæde med store klistermærker men er det overhovedet muligt at lave klistermærker i størrelsen 1x9 meter ?

- Jeg kender også den naturlige måde, som man bruger andre steder. Hvor et firma får lavet banden også levere den, problemet ved denne løsning er bare at så bruger de 3-4.000 på at lave den bande, og dem ville jeg hellere have i vores klubkasse hvis det er muligt.

----

Tilbage til selve banderne, er der nogen af jer som kan foreslå eller i evt. selv sælger sådan et materiale som er holdbart i regn, sne og slud. Og hvor der samtidig kan sættes klistermærker derpå.

Med Venlig Hilsen

Mørch

Mørch

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:17
jeg har fået lavet et fint skilt af PB Tryk, som sagtens kan holde til at være ude i alt slags vejr...

Dem kan du montere på plader hele vejen rundt om banen... Mon ikke du kan få den lokale tømrer eller nogle af byens butikker med på at betale for diss skilte ?

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 18:06
Hej MørcH

Det er bestemt muligt, de fleste storformat printere kan i princippet printe uendeligt i længden. Men det er bare meget svært at montere i så store stykker. Det rigtige at bruge vil være nogle PVC plader i en kraftig kvalitet, evt. med metal forstærkning i. Disse plader er bare ret dyre, nok derfor mange vælger at lade annoncøren betale for dette.

Min mor har et skiltefirma og har lavet en del af den slags. Så har lidt erfaring fra hende :)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 18:14
Hej Mørch,

Rasmus'' forslag med PVC-plader er ganske god - men ikke god nok. PVC er meget vejrbestandigt, men i de størrelser, så er de meget udsatte for temperatursvingninger, hvorfor de kan ændre størrelse og begynde at bue i stærk varme og trække sig sammen og knække i kulde, hvis der skulle komme en hård bold.

PVC er altså en godt valg til facader og andre "mindre" ting, som ikke bliver udsat for de ting, man kan forestille sig, at en bande bliver.

Mit valg vil være en sandwichplade af alu/plastik, som er meget formstabil og slid- og slagstærk. Den kan du regne med vil holde i mange hundrede år - den blive bl.a. brugt til komplette facadebeklædninger af større bygninger. Og den er velegnet til at montere print på.

Jeg kan se, at du har sendt mig en email med forespørgslen, men jeg har først nu fået en idé om, hvad du er ude efter - jeg vil foreslå dig, at du ringer til mig i morgen, fredag, så vi kan tale om løsningen, og også om hvor stort det hele skal være.

Vh
Peter / tlf. 40 78 40 88

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:02
Har selv hjulpet den lokale klub for to år siden da jeg er aktiv fodboldmotionist, kan lige støve det frem engang men fik i hvert fald en super løsning der gjorde at vi kunne sælge bandepladserne for 1500 stk. og tjene en 1.000 kr efter montering bandepris etc. kan lige prøve at få sjusket det frem igen...
Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 22:57
Hej Thomas,

Det vil jeg da meget gerne høre om.

Mvh

Rasmus Mørch

Mørch

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:52
Jep jamen tager til bestyrelsesmøde i aften så kan jeg lige få vendt den engang, skriver nok senere i aften hvis det ikke ender med en bytur det er jo ikke så tit vi iværksættere kommer ud Klaus Riskjær er vist undtagelsen der bekræfter reglen.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)