Hej Aminoer, Håber i kan hjælpe mig. Jeg er medejer af et I/S i Danmark, og i den anledning optjener jeg selvfølgelig noget løn som jeg i ny og næ ønsker at få udbetalt. Sagen er dog den at jeg netop er flyttet til Australien, og min skattepligt derfor er flyttet fra DK til Australien. Men hvordan bør jeg lige gøre det mht. hævninger i virksomheden? Skal jeg blot lave en hævning som normalt, og så oplyse det til skattemyndighederne hernede? Eller skal jeg også på en eller anden måde meddele det danske system om det? Jeg ønsker i bund og grund bare at være sikker på jeg ikke laver nogle fejl, og så på et senere tidspunkt skal til at rette op på dette. Håber i kan hjælpe! Lasse |
Ejer dansk virksomhed, men er flyttet til Australien - Hvad med løn/hævninger?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)