Hej Aminoer. Jeg søger en dygtig og erfaren programmør til en idé jeg har fået. Kan desværre ikke fortælle hvad idéen går ud på da der ikke er set noget der ligner dette. Programmøren skal kunne: - lave programmer fra bunden til computer. - lave program til håndscanner der kan "tale" sammen med programmet på computeren. - Fordel at have styr på stregkoder/QR koder da dette er hovedformålet med idéen. Der er mulighed for fremtidig samarbejde. Håber at høre fra jer og skulle der være spørgsmål skriv endelig. Med venlig hilsen Kasper |
Kasper Nørbæk Jørgensen:Kan desværre ikke fortælle hvad idéen går ud på da der ikke er set noget der ligner dette.
Du aner ikke hvor mange gange jeg har hørt den ført ... 95% af gangene har det været usandt.
Kasper Nørbæk Jørgensen:- lave programmer fra bunden til computer.
Vil det sige maskin-kode eller hvad mener du?
Kasper Nørbæk Jørgensen:- lave program til håndscanner der kan "tale" sammen med programmet på computeren.
- Fordel at have styr på stregkoder/QR koder da dette er hovedformålet med idéen.
Baseret på det her vil jeg våge at påstå at du er ude i noget du ikke har gennemtænkt, noget der typisk kan løses med en webapp og en iphone, mén det kan jeg jo ikke rådgive dig om når det åbenbart er hemmeligt hvad du vil lave.
Kasper Nørbæk Jørgensen:Håber at høre fra jer og skulle der være spørgsmål skriv endelig.
Jeg vil skyde på at 95% af programmør-typerne her på Amino kan leve op til de utroligt vage krav du har fremsat ... jeg vil våge den påstand at du ikke får nogle brugbare svar før du har fået lidt mere kød på dit indlæg :-)