Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Template rettelse på Joomla site så det bliver Ipad venligt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har før med succes fundet hjælp herinde, så jeg prøver hermed igen.

Vi har et joomla site fra 2010 som desværre er lavet med en meget enkel template der er meget tæt på, også at virke på en Ipad. Jeg vil meget gerne høre om der er nogle der har et bud på hvad det skal koste at rette den til så det bare ser lidt bedre ud. Vi behøver ikke en decideret mobil løsning - den skal bare se lidt bedre ud på en safari browser på en Ipad. Vi har fået en pris fra dem der oprindeligt lavede sitet for blot 2 år siden hvor en Ipad jo allerede var lettere udbredt, men der taler vi om priser der kommer tæt på et helt nyt site og det har ingen interesse.

Sitet er www.baadservice.dk

Mvh Kristian

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 111
Fra  2nd Level Skrevet kl. 12:20

Hej Kristian,

Uden at have trævlet hele dit site igennem, og uden at have forsøgt at finde frem til hvad den reelle årsag er til at dit site ikke vises korrekt på iPad, så tror jeg at det bliver svært at løse uden at kigge efter en nyere template som enten er "responsive" og derved tilpasser sig den platform den vises på - eller at den indeholder stylesheets til flere foskellige platforme og/eller skærmopløsninger.

Der findes dog løsninger som "Mobile Joomla" der tilbyder at fremvise et ikke-mobilt site, i versioner som fungerer bedre på mobile platforme. Jeg har ikke selv erfaringer med produktet, men har læst mange positive beskrivelser og reaktioner - så måske det er et kig værd?
Om det kan/vil fungere med Redshop, er heller ikke klar over - men det kan naturligvis undersøges.

Er klar over, at dette svar ikke indeholder den eksakte pris du efterspørger - men jeg håber alligevel at det kan sende dig i den rigtige retning!

Og kører du helt fast, så send mig en besked og jeg skal prøve at konkretisere det mere, og evt. skaffe svar på nogle af de ubesvarede spørgsmål, hvis du vælger at forsøge dig med "Mobile Joomla" som du iøvrigt finder på http://www.mobilejoomla.com/

Mange hilsener,
Henrik Holm Nielsen
secondlevel.dk

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 12:26

Prøv at tage fat i Rasmus Hoeks, han ved hvad han snakker om, når det kommer til Joomla. :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)