Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger heste interesseret.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, jeg har nyudviklet serie indefor hestepleje. Som består af:

Salve mod mok, der også kan bruges til vædeløbsheste. Da salven ikke indeholder de stoffer, der går ind under dopinglovgivningen, som andre præparater mod mok.

En sårhelingssalve, der kan bruges til alle husdyr. Salven hjælper med at hele såret hurtigere og pænere, samt minsker infektion.

En Luse og utøjsshampoo, samt almindelige pleje shampoo.

Dette er starten på en ny serie af produkter, flere produkter under udvikling. Alle uden farvestoffer, hormonforstyrrendestoffer m.m.

Hvad søger jeg så af tilbud fra dig? Jeg søger en eller flere personer, der kan se ideen i disse produkter. Engageret personer. der vil være med fra starten. Der er på ingen af produkterne lavet, etiketter, design, navn m.m. Det vil derfor være en størrer opgave at gå i gang med. Jeg kan tilbyde udvikling, og produktion at nuværende og nye produkter, tapning m.m. Samt tæt samarbede om nye produkter.

Du skal være en seriøs person, der brænder for at sælge/iværksætte og med god viden om heste/dyr.

Jeg har et tæt samarbejde med grafiker, etiketproducenter, flaskeleverandører, fotograf og journalist. der kan være behjælpelige med mange tænkelige opgaver.

Jeg skriver under en nyoprettet profil, da jeg ikke vil blande disse produkter med mine andre produkter. 

Send en Pm Hvis dette lyder interessant.

Mvh Xibsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)