Du har sikkert hørt det nogle gange: vi networkers lever af "nej" - x antal nej og du rammer et ja - det er simpel statistik - og jo bedre man er - jo bedre sin forretning er - jo kortere er der mellem "ja". Det var nu ikke pointen for mit indlæg - men snarere en anden frase du sikkert også har hørt - om ikke andet så læst om i et eller flere indlæg fra Ove Bjørn her på Amino.dk: Vi er i sorteringsbranchen - vi sortere mellem vore emner; vi sortere så vi finder dem der vil og de der kan. Men.. når det er så er sagt, så pas på med at grovsortere, sådan at du udelukker nogle potentielle emner på forhånd fordi du har en FORMODNING om at de ikke har interesse i dit koncept, dine produkter, dit firma - og vigtigst... et samarbejde med dig. Der ligger nemlig guld begravet i de mange emner, som vi FORMODER ikke har interesse --- hver eneste gang jeg støder på folk jeg kender, som på et eller andet engagementsniveau har involveret sig i et Network Marketing firma - måske ikke med intentionen om at skabe et stort netværk, men snarere blot for at være en del af fælleskabet; at sælge lidt produkter nu og da - og vigtigst: eget forbrug - så tænker jeg: "Ok, der blev jeg klogere--- dem kender jeg jo - havde egentlig ikke lige tænkt på dem... eller der kan man bare se: havde ikke lige set dem som som forhandlere da jeg kiggede i min glaskugle!". Derfor... ALLE er emner - sortér ikke FØR de er eksponeret for dine produkter - de muligheder du sidder med. Sortér bagefter - for der skam også folk man helst vil være foruden - i allerhøjeste grad ![]() MVH |
Vi er i sorteringsbranchen - men sortér ikke groft
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hej Lasse Her kan jeg kun give dig ret. Jeg husker min allerførste optegnelse. En af min bedste veninder. Hun var virkelig glad for produkterne, men hverken hende selv eller jeg havde set hende som distributør af noget som helst. Pludselig en dag, ringede hun og spurgte hvad jeg skulle om en times tid, for hun ville gerne tegnes op. Jeg var ved at falde ned af stolen. Jeg har altid ment at den første optegnelse er den sværeste og der var da også gået lang tid fra jeg startede til hun meldte sig på banen. Men netop det at hun så kom helt selv var jo bare helt fantastisk. Pointen er, at da hun først var startet, så fatter ingen af os ikke, at hun ikke gjorde det noget før... hun er jo simpelthen fantastisk til det. Og jeg er så stolt over min veninde, når jeg ser hvad det har givet hende af personlig udvikling. Så Lasse, jeg er enig. Man skal aldrig afvise folk fordi de ikke umiddelbart virker som Network-typerne. Og jeg er faktisk ret glad for at min sponsor heller ikke grovsorterede, for så var jeg heller aldrig havnet i network marketing. Forever |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)