Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du skarp til Wordpress? Jeg står med et KÆMPE problem!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede tidligere i dag officielt en side, som skal konkurrere lidt imod Yahoo Answer og Ask.com. Systemet kører på WordPress, og med et plug-in til 83$, der virker som Q&A.

Jeg har tidligere haft Wordpress blogs, der alle har haft det samme problem: Efter noget tid, virker mit valgte template ikke optimalt. Jeg har aldrig fundet en løsning. Normalt når det er med gratis templates. Slet WP, upload en ny, job done!

Den går ikke denne gang. Jeg har måtte have UnoEuros support ind over en løsning, fordi det plug-in ikke var så glad. Hvis jeg starter forfra, er jeg nødt til igen at få dem til, at lave den ændring i filerne de gjorde, da jeg ikke selv ved hvordan jeg skal gøre det.

Siden er GoAsk.it, og den nægter bare at virke. Når jeg går ind på siden, kan jeg se kategorien i toppen, kategorierne i venstre side, og et par reklameblokke i bunden. Normalt burde siden se sådan her ud

Det eneste jeg har redigeret i, er en footer fil, for at skifte et link ud. Og det var over 2 timer før det her skete.

Hvis der er nogen som har oplevet noget lignende, og ved hvad pokker der kan gøres, må I meget gerne sige til. Jeg har oplevet det så mange gange, at jeg er ved helt at opgive Wordpress.

Nvm: Fandt ud af, at AdBrites reklamescript har været skyld i det. Fantastisk, så røg den reklameindtægt. :S

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)