jeg er begyndt at blogge lidt om vækst strategier, men er langt fra færdig, men vil i ikke lige give lidt feedback på det jeg allerede har skrevet, i skal ikke tage højde for stavefejl osv. det er ikke færdigt endnu og der er langt vej til målet, men alligevel kig forbi. kig på det faglige og ikke det grammatiske tak.
blogspot side det sætter sine begrænsninger vedr design og domæne og menu muligheder, vis vil meget er wordpresse eller andet cms en mulighed og selvfølgelige eget domæne
vis kan vælge en mere lys tekst i den mørke menu kan man lettere se hvad du har af undersider
siden den indholder kun en siden så indholdet er yderste begrænset endnu og det bloggen sådanne sider er for så der skal blogges på siden ikke kun en side
der mangler dog mange forklaring på siden bare det lidt grafik på siden er der masser af ting du ikke forklare med undersider så der er arbejde der venter dig der
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det sådan set fagligheden jeg ville have feedback på ;)
jeg har ikke brug for et domæne vil bare formidle min viden og evt. hjælpe en amino eller 2. gider ikke betale for at blogge på amino så valgte google blogger og så bare linke den til jer når jeg var færdig men det kunne være rart og vide om det er noget folk er interesseret i inden man lagde alt for mange timer i det ;)
Det sådan set fagligheden jeg ville have feedback på ;)
jeg har ikke brug for et domæne vil bare formidle min viden og evt. hjælpe en amino eller 2. gider ikke betale for at blogge på amino så valgte google blogger og så bare linke den til jer når jeg var færdig men det kunne være rart og vide om det er noget folk er interesseret i inden man lagde alt for mange timer i det ;)
vis ikke ligger seriøse kræfter i det lykkes det ikke
blogspot og andre blognetværk er okay at bruge men de vinder aldrig over et eget domæne , men vis knokler løs en del hårdre både med at skrive løs og få folk til linke til siden skriver presse meddelers ud med mere altså er aktive massevis steder der er intet bare der kommer vis bare bloggen lidt kun vis du er ekstrem kendt person kan folk hurtigere finde på at linke til en , så det er frem med arbejdes handsker vis du vil have det lykkes
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows