Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhoteller?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke webhoteler i forskellige mennesker bruger, og hvilke i synes er bedste?

På forhånd tak! 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:02

Jeg bruger enavn.dk's dedikerede servere, som er yderst hurtige og service/support i top.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 14:09

Vi har egen dedikeret server i danmark med tivoli storage backup til at hoste vores shops & hjemmesider.

Vi kører pt. med en følgende specs:

Xeon E5620
24GB ram
2 x 600GB SAS 10k (RAID1)

Så der er "ok" spark på - men det koster også noget mere end et almindeligt webhotel :)

Hvis jeg selv skulle købe et webhotel, så tror jeg at jeg ville vælge meebox. Ikke blot virker det som om at webhotellerne fungere rigtig godt - men ligeledes virker de som nogle gode gutter, og er aktive brugere på amino.dk :)

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 14:20

EDB-Eksperten og alle mine andre sider ligger på en vps pakke 1 fra edb-hosting.dk

Og ja det er vores egen hosting som blev oprettet da vi ikke fik den ydelse vi ønskede med en pro løsning fra et andet hosting selskab som ellers er meget brugt på amino.

hastigheden er bedre selv med 4 domæner op i mod 1. Løsningen er billiger og har bedre ping tider.

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 14:23

Jeg bruger Unoeuro til alle mine blogs/artikeldatabaser osv.. Fungere helt kanon og supporten er ekstremt hurtig og kvalificeret. Og 8 kr. om måneden syntes jeg da er en god pris! 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 14:27

Jeg kan kun anbefale Meebox.net - hvor jeg lige nu kan tilbyde 20% rabat på alle webhoteller ved at benytte følgende kode: 

Deres service er i top, altid hurtig respons på supporthenvendelser og driften er uden problemer :)

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:48

Jeg benytter One.com og Meebox.net og er godt tilfredse med begge, men skulle jeg vælge en ville Meebox være den foretrukne. 

Ville du helst? - bizarre, sjove og vanvittige dilemmaer

Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 18:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skal bare bruge det som min nye "hoppy". Jeg skal gerne kunne have pr hjemmesider på webhotellet  med lidt plads.

Kan det passe at de fleste mener at Meebox.net er det perfekte webhotel? :o)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 19:04

Vi valgte at starte vores eget. Vi er ikke de billigste, og det står vi også frem med. Men vi garantere så en rigtig god kunde service, og gode forbindelser både til Danmark, men også til resten af verdenen.

Du kan altid tage et kig på vores webhoteller. Og du kan bruge rabat koden amino for 16% rabat.

Hvis du allerede har en hjemmeside, skal vi med glæde hjælpe med at flytte den.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 19:57

Jeg har fundet dette sted - nogen der kan sige hvilke andre webhoteller der kan det samme og hvilken stor pris forskel der så er.

http://www.hostonline.dk

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)