Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtige sælgere søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allesammen.

Jeg søger dygtige sælgere til at sælge e-butikker. Butikken er utrolig populær og eftersignede nem at sælge.

Jeg vil ikke gå meget i detaljer med shoppen men:

Webshoppen koster fra 10euro til 49 euro om måneden (meget konkurrencedygtige priser) og har et fantastisk brugervenligt system, så selv din bedstemor vil kunne designe en proffesionel hjemmeside.

Din løn vil ubetinget være provisions betinget - vi har folk der lever fuldtid af dette arbejde og generelt en "nem" varer at sælge på grund af den stigende interesse for e-handel (e-commes).

Send mig en mail på rasmuslykke@gmail.com så snakker vi om hvad vi kan gøre for hinanden !

Med venlig hilsen
Rasmus Lykke

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:20
Så spørger jeg lige endnu en gang :)

Er det Dubli du forsøger at sælge? I så fald hvorfor forsøge at du skjule shoppens navn?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:23
Rykket til MLM-kategorien.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:25
Hehe! - apropos tidligere indlæg ---- lige en DUBLI mere - men en væsentlig bedre og mere gennemtænkt annonce  ;-)

Og til dig, Dimitri - jeg er ked af at sige det: Rasmus søger så vidt jeg kan se SÆLGERE til at sælge shop-løsninger, nuvel er det DUBLI - men det er ikke MLM delen Rasmus her promoter... så kan simpelthen ikke se hvorfor indlægget skal flyttes - med det FORBEHOLD jeg ikke ved hvilken kategori den er flyttet fra - men hvis den er flyttet fra "medarbejdere, samarbejdspartnere", så tager du dig altså nogle friheder der er på grænsen til at være alt for kontrollerende.

Inden du farer i blækhuset med en kommentar--- så husk jeg understreget "med det forbehold", for nu er indlægget jo nok ikke flyttet fra den kategori jeg nævner... ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 11:30
Hmm hvordan er i egentlig sikre på det er Dubli, jeg spurgte ind til det fordi det lød som dubli, men Rasmus nævner, så vidt jeg kan læse, ikke noget sted at det rent faktisk er Dubli det drejer sig om.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:48
Jeg ved at trådens forfatter arbejder med DubLi, samt det lyder gevaldigt meget som DubLi, men hvis jeg har taget fejl, og trådens forfatter kan bevise det, rykker jeg gerne tråden til rette kategori.
Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 13:20
Hej Martin Tygborg.

Jo det er korrekt, det er Dubli shoppen som jeg søger sælgere til at sælge. Og hvorfor jeg har valgt ikke at bruge Dubli''s navn i annoncen - Jo ser du, der er nogle elementer i Dubli''s bonusprogram med hvordan man bliver aflønnet; Der er nogle ting jeg kan lide og en del ting jeg ikke kan lide ved det bonusprogram.
 Jeg har så valgt at gå mod strømmen og arbejde med Dubli på en hel anden måde end jeg tror Dimitri gør - skal lige sættes streng under tror, jeg ved det ikke - men jeg tror han arbejder på den traditionelle måde med at finde ambassadører der så skal finde ambassadører igen og igen og igen..

For dem der ikke ved det, er Dubli bonusprogram bygget sådan op at man udelukket kun kan stige i grad/rang og derved få en højere procent i indkomst ved at finde nye ambassadører - det er det jeg synes er fuldkommen forkert.

Derfor har jeg valg at sige, at jeg hellere vil satse på at sælge massere af shops og bygge den måde igennem også blive på min lave procent - men dog, synes jeg selv, har bygget en mere "værdig" forretning hvor jeg tjener på det jeg selv har lavet og ikke alt det mine ambassadører laver.

Så for at vende tilbage til din spørgsmål Martin Tygborg - så nævner jeg ikke Dubli fordi de har en måde at lave forretningen på og jeg har en hel anden - så hvis jeg nævner Dublis navn i sådan en annonce vil folk med det samme tro, at jeg bare er en der følger strømmen.
Men dermed bestemt ikke sagt at det er en hemmelighed at det er Dubli''s shop som vi sælger, det er jo i sidste ende produktet, men jeg vil netop gerne vise produktet før der bliver draget konklusioner, der kan få en dårlig vending på grund af navnet Dubli Network.

Lang forklaring; Kort indhold !

God uge til alle

Rasmus

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 13:23
Jeg hedder nu Tygsen til efternavn ;) Men det kan selv told og skat have svært ved at finde ud af.

Det er helt fair du går imod strømmen, det er en god måde tror jeg.

Men jeg synes istedet du skal nævne dette i dit første indlæg og så samtidig nævne Dubli. Men det skal jeg ikke bestemme, jeg var bare nysgerrig efter at høre om det var dubli, da jeg synes det lød lidt derhen af.
Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 13:30
Det er beklageligt, at jeg ikke kan stave dit efternavn rigtigt - sorry :)

Men jo du har helt ret og må derfor også have hørt en del om Dubli shoppen før dette indlæg?

Du må have det.

Rasmus

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:47
Dato: 21-06-2007 13:30:16 Forfatter: RasmusLykke

Det er beklageligt, at jeg ikke kan stave dit efternavn rigtigt - sorry :)

Æv.. her troede jeg TygBorg i indlægget var brugt som en lille teaser i forhold til at antyde at Tygsen var en Thorborg-wannabe...  

MVH
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)