Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Computer nørd søges!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Har lige købt ny computer og der er muligvis fejl på den, så mangler en "nørd" der kan hjælpe mig med muligvis at løse problemerne.
Mvh

Fra Odense C
Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:09

Øhm, ved ikke om jeg vil betragte mig selv som nørd, men bruger da "af og til" min Computer hehe, hvis du gad at uddybe dit problem ville det være meget lettere for mig og andre at hjælpe dig.

Du kan evt. prøve at sende mig en PM så vil jeg se om jeg kan få problemet løst 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:46

Vil hellere end gerne hjælpe. Skriv en mail til anders@a-helbo.dk eller en PB her på Amino, så skal du få hjælp!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 22:59

ja beskriv problemet så kan vi kigge på det :-)

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Århus
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 00:22

for det første får jeg nogle hårde lags en gang i mellem det kan ske på alle tidpunkter, skrivebordet, youtube film eller facebook. Det er ligesom det går i slowmotion og efter 3 sekunder går det i frys i 2 sekunder og så kører det fint igen efter.

Det andet er at nogle gange min internet browser (explore), skype, messenger alle sammen får en fejl på samme tid og bliver nød til at lukke det hele.
dette sker nogle gange og er ret træls.. Hvis jeg bare har internet eller skype åben kan det også ske.

hvad kan jeg gøre?

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:54

Prøv allerførst at formatere maskinen. Der kan være sket et eller andet i produktionen. Hvis ikke - så skal der gøres noget andet. :)

Tilmeldt 2. Jun 11
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 08:07

HVAD????

Nej man formatere ikke bare en maskine. det er sidste udvej.

først og fremest vis dit antivirus og maleware er up to date så er det basisk fejlfinding du skal ud i

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:12

Joachim:

HVAD????

Nej man formatere ikke bare en maskine. det er sidste udvej.

først og fremest vis dit antivirus og maleware er up to date så er det basisk fejlfinding du skal ud i

Beklager, hvis mit impulsive indlæg gik dig på Joachim.. hehe.. Har tidligere siddet som serviceansvarlig i en elektronikvirksomhed, og dette problem har jeg bare set uendelig mange gange på forskellige producenter, hvor udvejen var at formatere maskinen til fabriksindstillinger, hvorefter det har virket.

Det er bare min erfaring jeg sparkede ind Wink.

Tilmeldt 2. Jun 11
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 08:52

det går mig skam ikke på men nu keder du ikke personen der sider i den anden ænde og ved han hvad en formatering indbære?  (jeg går ud fra du ikke kender ham)

og nu sider jeg dagligt med problemer på både servere og desktops og man formatere ikke bare en computer for at komme fejl til livs. det er som man lære på skole dårlig rådgivning og problemerne kommer højst sandsynlig igen. 

man skal finde roden til problemet og fixe fejlen ikke bare tro man kan slette en fejl og starte igen.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:59

Joachim:

det går mig skam ikke på men nu keder du ikke personen der sider i den anden ænde og ved han hvad en formatering indbære?  (jeg går ud fra du ikke kender ham)

og nu sider jeg dagligt med problemer på både servere og desktops og man formatere ikke bare en computer for at komme fejl til livs. det er som man lære på skole dårlig rådgivning og problemerne kommer højst sandsynlig igen. 

man skal finde roden til problemet og fixe fejlen ikke bare tro man kan slette en fejl og starte igen.

Uhff... Du rammer plet Joachim.

Nope, kender ikke personen i den anden ende - og måske også lidt forhastet af mig, bare at sige til vedkommende, at han skulle formatere maskinen.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)