Hej Har haft en halvprof. webshop i 7 år, og er netop nu i gang med et ordentlig redesign. Har netop fået et tilbud på implementering af en OSCommerce template i en standard OS shop. Tilbuddet lyder på 4800,- ex. moms + køb af template 900,- Jeg synes det lyder af mange penge, og kan ikke forestille mig andet, end det meste er "copy and paste" + noget standard tilretning, som er nemt for en programmør? Har jeg ret eller uret? Hvad skal man betale for sådan en tilretning?? Stephan ENTER data |
Hej Stephan,
Om det er nemt eller ej, er vel sagen uvedkommende. Hvis du ikke kan finde ud af det selv, så må du vel købe dig til faglig arbejdskraft. Ud fra det du siger ville mit bud være 10-15 arbejdstimer.
Det giver en timeløn på ca. 380,- Ikke specielt meget til ferieløn, pension, forsikring, husleje ...
Jeg synes faktisk at det tilbud er billigt, hvis personen har erfaring på området og kan levere et godt stykke arbejde.
Venligst
Hans
Om det er nemt eller ej, er vel sagen uvedkommende. Hvis du ikke kan finde ud af det selv, så må du vel købe dig til faglig arbejdskraft. Ud fra det du siger ville mit bud være 10-15 arbejdstimer.
Det giver en timeløn på ca. 380,- Ikke specielt meget til ferieløn, pension, forsikring, husleje ...
Jeg synes faktisk at det tilbud er billigt, hvis personen har erfaring på området og kan levere et godt stykke arbejde.
Venligst
Hans