Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har fået tilbud på tilretning af Webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Har haft en halvprof. webshop i 7 år, og er netop nu i gang med et ordentlig redesign. Har netop fået et tilbud på implementering af en OSCommerce template i en standard OS shop. Tilbuddet lyder på 4800,- ex. moms + køb af template 900,-

Jeg synes det lyder af mange penge, og kan ikke forestille mig andet, end det meste er "copy and paste" + noget standard tilretning, som er nemt for en programmør?

Har jeg ret eller uret? Hvad skal man betale for sådan en tilretning??

Stephan

ENTER data

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 23:05
Hej Stephan,

Om det er nemt eller ej, er vel sagen uvedkommende. Hvis du ikke kan finde ud af det selv, så må du vel købe dig til faglig arbejdskraft. Ud fra det du siger ville mit bud være 10-15 arbejdstimer.

Det giver en timeløn på ca. 380,- Ikke specielt meget til ferieløn, pension, forsikring, husleje ...

Jeg synes faktisk at det tilbud er billigt, hvis personen har erfaring på området og kan levere et godt stykke arbejde.

Venligst

Hans

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:11

Det er ganske umuligt at sige noget om det uden at vide mere end implementation af template i en oscommerce. Det kunne sagtens koste langt mere alt efter hvordan designet er samt hvem du vælger.

Men jeg synes ikke 4800 ex moms lyder voldsomt.

Der er ikke ret meget copy paste når vi snakker den slags, oscommercen er et stort og omfattende system hvor man skal ind i mange filer for at få ændret designet, nogle ting skal måske omkodes for at få det til at passe helt perfekt - F.eks. menustruktur mm.

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 23:12
Min bekymring går nærmere på om det er for billigt. Men det kommer jo helt an på hvad du skal bruge din webshop til.
Du kan også vende det hele på hovedet og overveje hvor meget du kan tjene på denne billige løsning i forhold til hvis du satsede endnu mere - eller måske bare satte de 5.000 i banken eller noget helt andet.

Fra Svendborg
Tilmeldt 20. Jun 07
Skrevet kl. 23:16
Hold da kæft (ja - undskyld mit sprog...)

Har netop tilmeldt mig Amino for 10 minutter siden, fordi jeg står med en - synes jeg i hvert fald selv - stor beslutning. I skrivende stund har jeg fået 3 tilbagemeldinger. Det var dog fantastisk. 1000 tak for Jeres svar. DET er da et forum der virker!!!

Stephan 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 23:18
Amino er et vidunderligt sted at være.

Prøv fortæl lidt mere om opgaven så kan vi bedre vurdere det.

Den template du snakker om, er det en template fra f.eks. monstertemplate.com som allerede er tilpasset en oscommerce?
Fra Svendborg
Tilmeldt 20. Jun 07
Skrevet kl. 23:24
Templaten er http://osc2.template-help.com/15246/index.php fra templatehelp.com. Det er BGSys (som jeg kan læse er kendte herinde), der skal lave arbejdet for  mig, og selvom jeg ved noget om html-programmering, tør jeg ikke gå i gang med sådan en shop selv. Jeg har en anden til at designe banneret, der skal erstatte pigen, men resten af tilretningen skulle være inkluderet i prisen, jeg nævnte.

Jeg er lidt ked af, at BGSys siger, at man er nødt til at erstatte den der "fnuglette" venstremenu med noget standard OSCommerce menu. Det var faktisk en af grundene til, at jeg valgte netop denne template.

Hvad synes I så??

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 23:33
Nu skal det jo ikke være nogen hemmelighed at jeg er en konkurrent til BgSys, og at jeg ikke synes om deres metoder altid.

Når der købes sådan en template igennem templatehelp så leveres der faktisk en helt oscommerce med. Det vil sige i princippet hvis du var en amerikansk shop kunne du uploade og så var du i gang.
Der tilpasningen som regel ligge i disse amerikanske templates er at få dem til at fungere til en dansk shop, templatedesignerne er nogle dovne hunde og er meget dårlige til at bruge de ellers fine sprogvariabler der findes i oscommercen så man nemt kunne få opdateret til dansk sprog ( En dansk sprogpakke forefindes på openforum.dk som er helt gratis )

Dernæst kan det være du skal have fjernet lidt elementer og tilføjet nogle andre, der ved jeg ikke hvad i har af aftaler.

Nu ved jeg ikke hvad en fnuglet menu er ;) Men jeg går ud fra det er den der ligger oppe i topbilledet. I så fald har du enten misforstået Bgsys og ellers har han sagt noget forkert.

Den kan sagtens benyttes, man skal dog være opmærskom på at de menupunkter der ligger oppe i topbanneret er lavet som billedfiler, derfor vil de være statiske ligesom de er nu, f.eks. at henvise til nyeste produkter, kontakt og lign funktioner, og ikke være en del at menustrukturen - Med mindre man laver dem om til tekst istedet for billeder.

Nu hvor overstående er sagt synes jeg prisniveauet lyder ganske fair, hvis der også er en række ændringer i prisen.

Har du overvejet templaten grundigt? en af de ting jeg synes halter utrolig meget ved den template er at indkøbskurven er meget skjult, det tog mig faktisk en smule tid at finde ud af hvor dælen jeg kom tilbage til den uden at lægge endnu en vare i kurven.

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 23:33
Hey "Enter".

Priser på sådanne websites varierere utrolig meget, for der er også utrolig stor forskel på det endelige produkt.

Egentlig er jeg selv imod, at man reklamere på sådanne sites som Amino - men hvis du har tid, vil jeg gerne give dig et tilbud på en webshop hvor vi hjælper dig den op at kører og får lagt alle produkter og design ind som du selv vil have det.

Når webshoppen er oppe at kører, vil den have et utrolig brugervenlig system, hvor du kan ændre alt på din hjemmeside lige fra; Hvor dine menuer sidder, designet, tekster, billeder, produkter, indkøbssystemer med mere.

Udover denne fantastiske shop (Du vil snart kunne se en anbefaling i pressen, jeg ved de er ved at skrive en artikel) får du rent faktisk også kunder ind, uden det koster dig reklame. Det er nemlig sådan, at selvom din shop vil blive vist på dit eget link (url, www...) ligger dine produkter også på en markedsplads hvor kunder ser på produktet og klikker på dit produktinfo og bliver så guidet over på dit system.

meget god investering generelt.

Systemet har alle former for kort betalinger, paypal og mange andre af disse online-konto betalinger.

Generelt en fantastisk shop - se for dig selv.

Giv mig en privat besked så kan vi snakke lidt videre.

Rasmus Lykke

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 23:37
Rasmus - det skulle vel aldrig være Dubli du forsøger at sælge?

Amino er lavet for at man kan lave reklame for sig selv og andre, for at vi kan netværke og dele erfaringer.
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)