Som selvstændig, håndværker eller iværksætter med nystartet firma, ligger fokus på håndværket, på at tjene penge og på at bruge tiden på det man er god til. Bogholderiet og de administrative opgaver kan være en stor byrde, der kan få selv den bedste til at gå i knæ. Jeg tilbyder min hjælp til alle disse opgaver. Opgaverne kan vælges separat eller samlet. Du skal ikke ud og investere store summer til indretning af kontor eller tænke på dyre lønninger til ansatte. Jeg klarer det hele fra egne lokaler, via webløsninger der gør, at du altid via internettet kan følge med i, hvad der sker administrativt i dit firma. Har du en website, som du skal have lagt en sidste hånd på med korrekturlæsning eller tekstlayout, klarer jeg også den. Endelig og ikke mindst - store projekter, manualer, manuskripter, renskrivning, indtastning af data, renskrift fra lydbånd, optimering af kontorrutiner m.v. Alt kan klares hurtigt og effektivt. Intet er for småt! Alle opgaver udføres enten til kr. 265,- excl. moms pr. time, eller til en fast pris efter aftale. Klik ind og se det specielle iværksættertilbud på: Der er indtil udgangen af august måned rabat på 10% på alle opgaver til nye kunder, der er håndværkere eller iværksættere, såvel på enkeltstående opgaver som på faste tilbud. Mange hilsner SusanneK |
kontorhjælp uden kontoromkostninger
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Bogføring for små og mellemstore virksomheder
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)