Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor sælger jeg ikke?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

- jeg har brug for jeres ekspertise og skarpe blikke :-)

Jeg har en hjemmeside som omhandler angst og alt hvad det indebærer: www.slipangsten.dk

Til angste, som vil arbejde med deres tanker for at reducere angsten, har jeg udarbejdet en .pdf, en lille bog, som de for 29,- kr. kan købe gennem Paypal, og printe ud igen og igen.

Interessen er egentlig stor, da jeg kan se at ca. 2/3 af de sider der bliver set på er denne side, hvor jeg sælger .pdf'en. Siden har en bouncerate på ca. 46%.

Siden kan ses her: http://www.slipangsten.dk/brugeromrade/angst-skemaer.html

Men jeg sælger ikke ret mange. Det kan naturligvis skyldes at folk der søger på angst ikke er i det købelystne mood, men alligvel tænker jeg, at det er et vigtigt værktøj når man har angst, og at jeg selv ville bruge 29 kr. på at fingrene i sådanne skemaer.

Hvad tænker i? Hvad kan jeg gøre bedre for at sælge mere?

Jeg håber at høre fra jer :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

SAFETY

WARNING password without autocomplete=off attribute
Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

???

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AP:

SAFETY

WARNING password without autocomplete=off attribute

Jeg tvivler på at vores ven her i tråde, ved hvad dét der betyder. Jeg ved det ikke engang, jeg kan så begynde at gætte mig frem, og rammer sikkert rigtigt på et eller andet tidspunkt. Nu har jeg set flere lignende indlæg fra dig, så en opfordring herfra, brug lige 20 sekunder ekstra og skriv hvad problemet rent faktisk er, i stedet for en eller anden fejlmelding fra et program. Dit indlæg giver nemlig ikke ret meget mening ;-)

Tak

God mandag.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ikke helt sikker, for jeg kender ikke målgruppen så godt. Mit indtryk er dog, at målgruppen er meget bred - alle slags mennesker kan jo rammes af angst.

Men altså:

En gylden regel inden for salg er, at du skal sælge en løsning - ikke en ting.
Du skal sælge det, som kunden i sidste ende har brug for.
Hvis du har en boremaskine, skal du ikke sælge en bore maskine, men et hul. 

Din side fokuserer kraftigt på den vare, du har - altså en pdf-fil.

Hvis du i stedet lader den fokusere mere på kundens behov - altså at slippe af med sine angstsymptomer - så tror jeg, du vil sælge mere. 

Det handler altså om en mere agressiv tilgang. 
Måske skal du give en tilbagebetalingsgaranti - hvis du bruger bogen efter hensigten, er du fri for angstanfald om et år. Ellers kan du returnere de udfyldte skemaer og få dine penge tilbage.

Desuden er jeg ikke sikker på, at 29 kr. er den rigtige pris.
Måske skal din bog koste 49 kr. for at vinde mere troværdighed?
Det var måske værd at prøve at sætte prisen op i en måneds tid og se, hvad det betyder for salget.

Det kan også tænkes, at din markedsføring skal gøres mere konkret.
Måske skal du lave specifikke salgssider for forskellige former for angst - og måske skal du lave årstidsbestemte kampagner - f.eks. er julen et ret "populært" tidspunkt for lidelser i sindet - herunder angstsumptomer. Så en juleside og en markedsføring af den fra midt i oktober vil måske sende flere kunder ind på siden.

Held og lykke med projektet.

Venlig hilsen

Hans 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Hans, - det kan jeg helt sikkert bruge... du har fat i det rigtige mht. at tilgå produktet fra brugerens og løsningens vinkel.

Er også lidt i tvivl om prisen, - vil overveje om jeg skal ændre den.

- og tak Mark - for dit indlæg også :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville anbefale at du sætter noget tracking af en eller anden art på, hvor mange der trykker på "Køb nu"-knappen. På den måde kan du se om folk går videre til "Køb nu"-siden uden egentlig at købe noget, eller om folk bare forlader siden.

Kan se at du har Google Analytics på siden - du kunne fx. smide et Google Analytics Event på knappen (se her hvordan), som så vil kunne ses i Google Analytics under "Hændelser". Eksempel på hvad du skal sætte på din knap kunne være:

onClick="_gaq.push(['_trackEvent', 'Angst Skemaer', 'Køb nu']);"

dvs. din knap kommer til at se således ud:

<input src="/kobsknaporange.gif" onClick="_gaq.push(['_trackEvent', 'Angst Skemaer', 'Køb nu']);" name="submit" alt="PayPal - The safer, easier way to pay online!" border="0" type="image">

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Din første knap "køb nu" virker ikke. Man blive bare sendt til paypal.com/home. Ved ikke om det skyldes du er ved at rette noget nu eller det er noget der har varet længe :)

Held og lykke

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig godt lavet..

Synd det ikke sælger mere, folk med angst eller som får det, har brug for noget at støtte sig op ad, og hvis det er en "Simpel" pdf fil for nogen, så det vel 29-49 kr værd? :-)

Håber du har fået gjort som hans sagde! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars, - det vil jeg gøre! - Tak :-)

Tobias, - død og pine, det gør den heller ikke!!! Er allerede rettet! - tak :-)

Tornbjerg93; - Tak - jeg er sikker på der bliver et bedre salg når jeg får finetuned siden. Er igang med at skrive E-bøger om angst også, og når folk finder ud af at det kan forventes på min side, så skal det nok blive bedre. Jeg overvejer lidt om jeg skal prøve at sætte prisen til 39 kr. i stedet for... Tak for indlæg :-)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)