Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor handler de ikke?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

Jeg sad lige og kiggede din side igennem og som påpeget, er der nogle små problemer med den hist og her. Jeg opdagede, at når jeg kørte min kurser over et af jeres billeder og herefter kører musen ud i højre side, kommer der en horisontal scrollbar så man faktisk kan blive ved med at scrolle til højre, hvis det passer en -  bare en lille observation.

Det jeg faktisk ville tilbagemelde på var størrelsen af de billeder man kan se på jeres side bare ikke er god nok for mig. Jeg føler simpelthen ikke, at jeg kan se alle detaljerne på smykkerne.

Noget helt andet - er markedet i Danmark for så dyre smykker, som mange af jeres smykker er, stort?

I konkurrerer med alle de lokale smykkehandlere, hvor tryghed og service er af stor betydning - det eneste i kan differentiere jer på er pris og jeg ved ikke om det virkelig er det der betyder noget, hvis man er oppe og give 10.000 kr. for et smykke - her tror jeg, at folk vil snakke med sælgeren, vejledes, have mulighed for at bytte og røre nemt og hurtigt. Desuden ville jeg ikke føle mig tryg ved at poste et sæt smykker tilbage til dig, med postdanmark, der har en værdi på 10.000+

Min konklussion: Jeg tror ikke folk er villige til at købe så dyre smykker over nettet, men at der sikkert er at marked for de billigere og mere kendte mærker (Uden at vide noget om det :)

Blog om markedsføring, uddannelse og diverse..

http://nhviid.blogspot.com/

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:11
Hej Stefan

Jeg synes du skal overveje at skifte søgeboksen (der fylder uforholdmæssingt meget) ud med en anden menustruktur.

En venster menu a''la følgende burde give en bedre navigation.

Ringe

Hvidguldringe

Rødgulsringe

Armbånd...

Jeg ville ikke reklamere med 5 dages gratis prøvetid. Selvom det er fint risikere du at kunderne tænker en ekstra gang over om det nu er sikkert (don''t make me think). Din 14 dages returret dækker jo behovet. Jeg tror at når folk vil have en ny ring, så vil de have den i den rigtige størrelse, og ikke ned og skulle have den gjort større eller mindre. Overvej at finde billigte prøvesæt på nette som du kan sende til folk med forskellige ringstørrelser. Så er de sikre på at størrelsen er rigtig når de modtager den. Har kunden også 14 dages returret på varer der laves til ordre? Kan kunden på nogen måde være i tvivl om dette?

Mouseover og billederne synes jeg er rigtigt fine, og siden gerenelt tillidsvækkende.

Når du kigger på dine konverteringsrater (hvad er de iøvrigt?), så tænk på at mange har det stadig som Tygsen, omkring produkter der kan være for store eller små. Hvi skonverteringsraterne er for små i forhold til adWords udgifter, så overvej organisk SEO. Det må jeg også ty til på digital-spejlrefleks.dk der har historisk lav konverteringsrate.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:18
Dato: 21-06-2007 13:10:45 Forfatter: Jesper Jørgensen
Det må jeg også ty til på digital-spejlrefleks.dk der har historisk lav konverteringsrate.

Jesper - Du har den fordel at jeg kan gå ned i photocare og prøve dine kameraer inden jeg går ind på din hjemmeside og bestiller, det er lidt det samme jeg eftersøgte angående smykkerne i mit første indlæg.

Altså en form for glasmontre i udvalgte smykkebutikker hvor man kunne komme ned og se dem, og derefter bestille online. Jeg ved ikke om man kunne få smykkehandlere med på dette, eller om det ville blive alt for dyrt, men det var det som skulle til før jeg ville købe det.

Det samme med et dyrt kamera, jeg vil holde det i hånden først, mærke om det ligger godt og hvordan det ellers er.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 13:36
Hej

Jeg er enig  i at med ægte smykker der foretrækker de fleste nok at se varen i levende live.
Dog tror jeg da også at det er muligt at skabe det samme univers i en webshop. Nu har jeg været inde på dit site:

Og det jeg har hæftet mig ved er følgende

Sitets design og produkt ikke hænger sammen. Forkerte farvevalg.
Prisklassen gør at det vil opfattes som et eksklusivt produkt og dit fokus er på hvor billigt det er. I den klasse forventer jeg mere, der er brugt mere tid på hvert enkelt produkt. (prøv at se den måde Jespers ure er præsenteret på)
Jeg ville forvente at jeg kommer til en forside, hvor der et billede af f.eks. hvidgulds øreringe med diamanter, i en størrelse som er lige til at sætte tænderne i
Når jeg går ind og kigger på produkterne, kommer der en lang liste - minder mere om nogle billige varer
Den røde skrift, ud med den.
Jeg tror du ville komme langt, med at ændre fokus fra det billige 18 karat og til kvalitet og ekslusiv - til konkurrencedygtige  priser
Jeg vil anbefale dig at kigge på din konkurrenter og på guldsmede, for at finde lidt inspiration, til et bedre design

Held og lykke

Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 18. May 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:34

Microsoft VBScript runtime error ''800a000d''

Type mismatch: ''[string: ""]''

/header.asp, line 56

Det var den fejl jeg fik da jeg lavede et testkøb. Det kunne være derfor folk ikke køber hos jer - de KAN simpelthen ikke.
Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:50
Hej,

Jeg tror da bestemt, der er et marked for smykker på nettet - har selv købt et par temmelig dyre ringe på nettet, og kender flere, som har gjort det.

Kan egentlig meget godt lide jeres side, farve ok, og den er tillidsvækkende.

Men synes ikke, at billederne ikke er gode nok. Store nok. Synes at trykker man på en vare, burde der komme et større billede op, 3d en rigtig god idé. Og angivelser af størrelser. Og så måske et bredere sortiment, og ikke kun jeres 18k guldsmykker. Selvom jeg kan forstå, det er jeres oprindelige idé. Men hvis den oprindelige idé ikke fungerer, er det måske på tide med justeringer? Jeg ville bestemt bruge jer, hvis I havde et bredere sortiment - også "mode-smykker", dåbsgaver osv.

Mvh Smille

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:04
Dato: 21-06-2007 13:17:42 Forfatter: Martin Tygsen
Altså en form for glasmontre i udvalgte smykkebutikker hvor man kunne komme ned og se dem, og derefter bestille online. Jeg ved ikke om man kunne få smykkehandlere med på dette, eller om det ville blive alt for dyrt, men det var det som skulle til før jeg ville købe det..

Det ville man ikke.. 100% sikkerhed.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:08
Dato: 21-06-2007 16:03:34 Forfatter: magle
Dato: 21-06-2007 13:17:42 Forfatter: Martin Tygsen
Altså en form for glasmontre i udvalgte smykkebutikker hvor man kunne komme ned og se dem, og derefter bestille online. Jeg ved ikke om man kunne få smykkehandlere med på dette, eller om det ville blive alt for dyrt, men det var det som skulle til før jeg ville købe det..

Det ville man ikke.. 100% sikkerhed.

Jeg havde det godt på fornemmelsen, men det kunne ellers have været en fin løsning i mine øjne ;)

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 18:38
=)

Jeg vil ikke spilde din tid med at være diplomatisk - du får det råt for usødet - jeg håber du kan undlade at tage det personligt:

- Det er rædsomt at det første jeg ser ikke er et billede af et smukt smykke på en smuk kvinde, men min indkøbsvogn - der er jeg normalt allerede zappet væk. INdkøbsvognen skal være diskret oppe i højre hjørne eller længere nede i vanstre kolonne og meget mindre fyldig! Som her: http://www.loppetjansen.dk/ - layoutet er rædsomt på Loppetjansen, men hendes indkøbskurvfunktion er perfekt placeret.

- Det er smykker du sælger, ikke en søge funktion - altså ned med alle de der funktioner og ind med nogle billeder af flotte smykker på flotte modeller - du sælger jo ultimativt drømmen om den "perfektekvindesomaltiderlykkelig" så det er det der skal være i fokus på din side.

- Ud med den røde tekst - folk har 14 dages returret så du behøver ikke give dem noget de allerede har.

- Du bør have større billeder af smykkerne, men jeg kan godt lide dine detaljebilleder :)

- Dine tilbud - der er for mange. Nøjes med 5 - det er meget mere appetitligt. Skift dem ud jævnligt.

- Endelig vil jeg sige, at smag og behag er meget forskellig, men dine smykker er meget traditionelle og henvender sig til en aldersgruppe, som måske ikke er så opsøgende på nettet - jeg er 40 og jeg synes de fleste designs er for kedelige og mormor-agtige.

Nu tænker jeg bare højt og derudaf: De skal ikke pilles af, men du skal sætte noget på som er meget utraditionelt og anderledes.

På en eller anden mærkelig måde vil det gøre mig mere venligt stemt overfor de traditionelle designs. Du ved - de traditionelle er dem man får vist når man er på ferie i egypten ved en eller anden gadesælger som tager dig i armen og siger "Billigere end bilka" - det signalerer at du får dem meget billigt og at jeg stadig betaler alt for meget.

Håber noget af det kan bruges!

Mange hilsner

Mette - som snart åbner sin egen smykkeshop og glæder sig til feedback...

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 19:35
Hej NewRavio.com
Jeg ved ikke om der er nogle der har nævnt det, men der bliver ikke vist nogle produkter på forsiden, det gør at der er mange "surfere" der surfer videre, hvis ikke de får vist grafisk hvad de kan købe i shoppen med det samme er de hurtigt videre, mange surfere læser ikke teksten, men ser kun på grafikken!
Jeg er som kunde i første omgang ligeglad med om man kan betale med dankort, om jeg kan se mit smykke gratis eller hvad så længe jeg ikke har set nogle smykker jeg kan lide! Og hvorfor skal jeg søge på en varer? Hvad er sansynligheden for at jeg kender noget jeg kan søge på med tekst, når man kigger på en ring vil man normaltvis søge med øjnene!

Bare lige mit hurtige input her inden jeg skal hente en varm pizza!
Side 3 ud af 4 (33 indlæg)