Hej.. Jeg sad lige og kiggede din side igennem og som påpeget, er der nogle små problemer med den hist og her. Jeg opdagede, at når jeg kørte min kurser over et af jeres billeder og herefter kører musen ud i højre side, kommer der en horisontal scrollbar så man faktisk kan blive ved med at scrolle til højre, hvis det passer en - bare en lille observation. Det jeg faktisk ville tilbagemelde på var størrelsen af de billeder man kan se på jeres side bare ikke er god nok for mig. Jeg føler simpelthen ikke, at jeg kan se alle detaljerne på smykkerne. Noget helt andet - er markedet i Danmark for så dyre smykker, som mange af jeres smykker er, stort? I konkurrerer med alle de lokale smykkehandlere, hvor tryghed og service er af stor betydning - det eneste i kan differentiere jer på er pris og jeg ved ikke om det virkelig er det der betyder noget, hvis man er oppe og give 10.000 kr. for et smykke - her tror jeg, at folk vil snakke med sælgeren, vejledes, have mulighed for at bytte og røre nemt og hurtigt. Desuden ville jeg ikke føle mig tryg ved at poste et sæt smykker tilbage til dig, med postdanmark, der har en værdi på 10.000+ Min konklussion: Jeg tror ikke folk er villige til at købe så dyre smykker over nettet, men at der sikkert er at marked for de billigere og mere kendte mærker (Uden at vide noget om det :) |
Hej Stefan
Jeg synes du skal overveje at skifte søgeboksen (der fylder uforholdmæssingt meget) ud med en anden menustruktur.
En venster menu a''la følgende burde give en bedre navigation.
Ringe
Hvidguldringe
Rødgulsringe
Armbånd...
Jeg ville ikke reklamere med 5 dages gratis prøvetid. Selvom det er fint risikere du at kunderne tænker en ekstra gang over om det nu er sikkert (don''t make me think). Din 14 dages returret dækker jo behovet. Jeg tror at når folk vil have en ny ring, så vil de have den i den rigtige størrelse, og ikke ned og skulle have den gjort større eller mindre. Overvej at finde billigte prøvesæt på nette som du kan sende til folk med forskellige ringstørrelser. Så er de sikre på at størrelsen er rigtig når de modtager den. Har kunden også 14 dages returret på varer der laves til ordre? Kan kunden på nogen måde være i tvivl om dette?
Mouseover og billederne synes jeg er rigtigt fine, og siden gerenelt tillidsvækkende.
Når du kigger på dine konverteringsrater (hvad er de iøvrigt?), så tænk på at mange har det stadig som Tygsen, omkring produkter der kan være for store eller små. Hvi skonverteringsraterne er for små i forhold til adWords udgifter, så overvej organisk SEO. Det må jeg også ty til på digital-spejlrefleks.dk der har historisk lav konverteringsrate.