Kære Aminoer :) Vi har nu gennem længere tid kørt en online smykkeshop ( www.guldagenten.dk ), med udelukkende 18 karat guld, hvidguld og rødgulds-produkter. Firmaet Refocus herinde fra, har gjort et godt arbejde, og vi har herigennem fået mange besøgende fra vores adwords annonce. Men hvordan skiller vi os så ud fra de andre - Jo det vi spiller på er at vi faktisk tilbyder 18 karat guldprodukter (mange med diamanter) til 14 karat priser. Derfor burde folk jo generelt ønske at handle hos os frem for dem der hovedsageligt sælger 14 karat (som er klart mest populært herhjemme). Så har vi også prøvet med et tilbud om at folk simpelthen kan prøve vores smykker i 5 dage, og frit retursende uden at miste en krone (udover returfragten) hvis de ikke ønsker produktet når de ser det med egne øjne. Ydermere tilbyder vi gratis fragt i hele Danmark, men dette gør åbenbart heller ikke en forskel? Vores problem simpelthten, at alt for få besøgende rent faktisk køber noget, hvilket vi slet ikke kan forstå? Derfor vil vi gerne høre: - Hvorfor ville du ikke købe produkter fra vores side? - Virker vores idé med 18 karat for 14 karat priser ikke på dig? - Hvilke tiltag/ændringer ville kunne få dig til at købe noget hos os? Mvh Stefan |
- Hvorfor ville du ikke købe produkter fra vores side?
Skulle jeg ud og have en super dyr 18 karats guld ring med en lækker diamant i til kæresten, eller fordi jeg ville fri, ville jeg aldrig købe den igennem nettet, jeg vil se den, jeg vil føle den og vende og dreje den.
- Virker vores idé med 18 karat for 14 karat priser ikke på dig?
Ikke på mig, jeg ville alligevel ikke kunne se forskel tror jeg, og jeg kender heller ikke forskellen - Men på målgruppen virker det måske
- Hvilke tiltag/ændringer ville kunne få dig til at købe noget hos os?
Få ringene ud i nogle montré ved forskellige smykkehandlere så folk kan se dem i virkeligheden, føle på dem etc. Så kan man bagefter gå hjem og bestille den over nettet.
Eller helt droppe at sælge dem direkte til forbrugere men istedet til smykkebutikker som så kunne sælge dem videre til slutledet.
Bedre/større billeder, evt. "3d agtige" billeder hvor man kan se smykket fra alle sider ved at dreje dem rundt.
Derudover virker æøå ikke hos mig ved jeres side.
Eller helt droppe at sælge dem direkte til forbrugere men istedet til smykkebutikker som så kunne sælge dem videre til slutledet.
Bedre/større billeder, evt. "3d agtige" billeder hvor man kan se smykket fra alle sider ved at dreje dem rundt.
Derudover virker æøå ikke hos mig ved jeres side.