Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor handler de ikke?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer :)

Vi har nu gennem længere tid kørt en online smykkeshop ( www.guldagenten.dk ), med udelukkende 18 karat guld, hvidguld og rødgulds-produkter. Firmaet Refocus herinde fra, har gjort et godt arbejde, og vi har herigennem fået mange besøgende fra vores adwords annonce. Men hvordan skiller vi os så ud fra de andre - Jo det vi spiller på er at vi faktisk tilbyder 18 karat guldprodukter (mange med diamanter) til 14 karat priser. Derfor burde folk jo generelt ønske at handle hos os frem for dem der hovedsageligt sælger 14 karat (som er klart mest populært herhjemme).

Så har vi også prøvet med et tilbud om at folk simpelthen kan prøve vores smykker i 5 dage, og frit retursende uden at miste en krone (udover returfragten) hvis de ikke ønsker produktet når de ser det med egne øjne. Ydermere tilbyder vi gratis fragt i hele Danmark, men dette gør åbenbart heller ikke en forskel? Vores problem simpelthten, at alt for få besøgende rent faktisk køber noget, hvilket vi slet ikke kan forstå?

Derfor vil vi gerne høre:

- Hvorfor ville du ikke købe produkter fra vores side?

- Virker vores idé med 18 karat for 14 karat priser ikke på dig?

- Hvilke tiltag/ændringer ville kunne få dig til at købe noget hos os?

Mvh Stefan

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:20

Skulle jeg ud og have en super dyr 18 karats guld ring med en lækker diamant i til kæresten, eller fordi jeg ville fri, ville jeg aldrig købe den igennem nettet, jeg vil se den, jeg vil føle den og vende og dreje den.

- Virker vores idé med 18 karat for 14 karat priser ikke på dig?

Ikke på mig, jeg ville alligevel ikke kunne se forskel tror jeg, og jeg kender heller ikke forskellen - Men på målgruppen virker det måske

Få ringene ud i nogle montré ved forskellige smykkehandlere så folk kan se dem i virkeligheden, føle på dem etc. Så kan man bagefter gå hjem og bestille den over nettet.

Eller helt droppe at sælge dem direkte til forbrugere men istedet til smykkebutikker som så kunne sælge dem videre til slutledet.

Bedre/større billeder, evt. "3d agtige" billeder hvor man kan se smykket fra alle sider ved at dreje dem rundt.

Derudover virker æøå ikke hos mig ved jeres side.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 21:21
Får følgende fejl på jeres side efter jeg har prøvet at trykke køb:

Microsoft VBScript runtime error ''800a000d''

Type mismatch: ''[string: ""]''

/header.asp, line 56

Måske siden simpelthen ikke virker, kan jeg dog næppe tro når det er refocus drengene der har været på spild.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 21:25
Hej.

Uden at have meget forstand på e-handel, så ville jeg fremhæve det

første afsnit under ''information'' på jeres forside i stedet for. Det er

for mig betrykkende læsning, og gør derfor at jeg ville føle mig mere sikker

ved en evt. handel.

Håber at det kan bruges.

Ps. Jeres billedvisning af smykkerne er meget fornemt lavet mht. detaljer osv.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:33
smykker handler om "følelser" og "well-ness"

Jeres farvevalg på siden, signalerer kulde.

vælg istedet et romantisk tema med varme matchende farver, og strø nogle enkelte stemningsbilleder henover de enkelte sider.

Et certifikat udstedt af jer selv, signalerer ikke tryghed i handlen. - Nøjes med at skrive  Ægthedscertifikat: Ja

lav eventuelle sammenlignende priser, så folk fornemmer at de sparer noget.

I forbindelse med at jeg bestilte en ring, fik jeg ikke mulighed for at angive størrelse, så jeg stoppede inden jeg skulle udfylde navn.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 19. Aug 06
Skrevet kl. 21:35
Dato: 20-06-2007 21:20:01 Forfatter: Martin Tygsen

Skulle jeg ud og have en super dyr 18 karats guld ring med en lækker diamant i til kæresten, eller fordi jeg ville fri, ville jeg aldrig købe den igennem nettet, jeg vil se den, jeg vil føle den og vende og dreje den.

Det er jo netop derfor folk kvit og frit kan bestille en ring hjem, og sende den retur hvis de ikke ønsker den. Og det er der skam nogle der benytter sig af, men det er langt fra tilfredsstillende, at kun en lille procentdel af de besøgende rent faktisk handler.

Få ringene ud i nogle montré ved forskellige smykkehandlere så folk kan se dem i virkeligheden, føle på dem etc. Så kan man bagefter gå hjem og bestille den over nettet.

Eller helt droppe at sælge dem direkte til forbrugere men istedet til smykkebutikker som så kunne sælge dem videre til slutledet.

Bedre/større billeder, evt. ''3d agtige'' billeder hvor man kan se smykket fra alle sider ved at dreje dem rundt.

Derudover virker æøå ikke hos mig ved jeres side.

Ideen ved at sælge over nettet er jo netop at holde omkostningerne mht. lokaler osv. nede - hvilket jo generelt er ideen bag det meste e-handel. Derfor kan vi jo ikke udstille vores smykker rundt omkring.

3D''en er måske en udemærket idé, men vores største problem er rent faktisk fotograferingen af smykker. Fotografering af smykker er tilsyneladende noget af det sværeste at fotografere, og vil koste en formue, hvis der skal laves 3D billeder af alle.

Tilmeldt 19. Aug 06
Skrevet kl. 21:39
Cygnet >> det er første gang vi ser den fejl - det skal selvfølgelig rettes.

Cpufan >> Vores farve er da gylden og varm? Derudover så tilbyder vi ikke flere størrelser af vores smykker, da dette vil betyde at vi skal købe mange ens smykker. Derfor har vi valgt at fokusere på et bredt sortiment, og hvis ringen så ikke passer kunden, så kan man i stort set alle smykkebutikker få ændret størrelsen for små penge.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:15
på min skærm er farven langt fra gylden og varm,

den er "pis"gul - og det er ikke engang en "morgen-pisser"
den har nogenlunde samme farve som Post-It sedlerne

Og det lyder lidt som om du sidder og forsvarer de enkelte ting vi påpeger -

Vi påpeger dem - fordi det er dem der kunne afholde os fra at købe

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:29
Cpufan >> Vores farve er da gylden og varm?

Ikke på min skærm. Der passer den bedre, som en anden har skrevet, med farven på Post-It sedlerne. Iøvrigt er jeg enig i, at der mangler nogle flotte stemningsbilleder.

Derudover så tilbyder vi ikke flere størrelser af vores smykker, da dette vil betyde at vi skal købe mange ens smykker. Derfor har vi valgt at fokusere på et bredt sortiment, og hvis ringen så ikke passer kunden, så kan man i stort set alle smykkebutikker få ændret størrelsen for små penge.

Se dét er en anden årsag til, at jeg ville finde et andet sted at handle. Skulle jeg købe eksempelvis ringe online, ville et udvalg af størrelser sammen med en "størrelsesvejledning" være mine absolutte minimumskrav. Jeg ville heller ikke bryde mig om at gå ned til en guldsmed og få tilpasset en ring, der ikke er købt der.

En anden ting er, at nu har jeg faktisk forsøgt at gennemføre et "testkøb" hos jer, men måtte opgive da produktsiderne var så langsomme, at jeg ind i mellem fik timeout. Dette kan naturligvis være et tilfælde der har mange årsager, men i købsøjeblikket blev jeg irriteret og sprang fra.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:34
På mig ville det hjælpe gevaldigt hvis jeg overhovedet kunne komme ind på siden, jeg får bare fejl. Måske serveren ikke kan klare alle de amino-lopper ;-)

// Jesper Skov

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)