Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

spørgsmål vedr. indeksering i google

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,

Jeg har bloggen www.skygge.dk

Jeg har dog opdaget noget "underligt". Tidligere tilføjede blogs, der nu ikke længere er på forsiden, og HAR været indekseret i google (og fået klik fra søgninger) er ikke længere til at finde i google? Da de ikke længere er på forsiden, har google af en eller anden underlig grund "fjernet" artiklen?

Kan det passe?

Jeg har bl.a. på denne søgning fået flere kliks fra google-søgninger "fedme og overbelastning af kroppen". Men det var i den periode hvor denne artikel var på forsiden. Nu er artiklen ikke længere på forsiden og rykket ned, og med denne søgning er jeg ikke til at finde længere.

Indekserer google kun artiklerne på forsiden? Hvorfor er denne søgning ikke længere i google?

Har lige opdaget noget andet også. Når jeg i google søger direkte med overskrifterne i mine gamle artikler, kommer de kun frem i sitemap, og ikke direkte til artiklens URL?

Mvh

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:02
hej

Brug 5 min på at læse følgende artikel, de skal nok hjælpe dig videre..

http://www.html.dk/artikler/00046/

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:25
Hej Sli...

Jeg har læst det igennem og er blevet klog på mange ting... Men desværre ikke lige på min problemstilling... Forstår sådan lidt, men ikke rigtig hvorfor problemet er sådan...

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)