Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg gøre?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 05:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er! Jeg er en "ung" dreng på 16 år der vil lave penge først og fremmest.
Jeg ved bare ikke, hvordan jeg skal gøre det, har tons vis af idéer men kan ikke vælge én ud.


Jeg skal starte i tiende her efter sommerferien (imorgen) hvilket også på en måde indikere at jeg ikke ved hvad jeg vil.
Jeg vil mægtig gerne være Software programmør og har af den grund gået med tanken om at lære at kode (vb.net, c# / java), men det der taler imod det er selvfølgelig at det ikke er en indkomst der kommer "med det samme", men derimod tager tid at lære først. Det der taler for er selvfølgelig primært at jeg kan bruge det i fremtiden.

Har også overvejet at starte en webshop.. Her er problemet at jeg ikke ved hvad jeg skal sælge og ved ikke hvor let det er.


Nogen idéer til hvad jeg skal så ville jeg blive meget taknemmelig!

-Mikkel 

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel :) Uden at være særlig erfaren selv, kan jeg med det samme komme resten af amino i forkøbet og fortælle dig, at du bli'r nødt til at arbejde for det ;) Så jeg ville klart anbefale dig at bruge tiden og krafterne på at lære de ting, som er nødvendigt for at du kan arbejde som software programmør.

Mvh. Mads :)

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Odense C
Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Er skam gået i gang lige fra bunden (det jeg allerede vidste) og så ellers bare derudaf.. Tager det den hårde og til tider meget kedelige vej, men det er vejen frem, at lære ved at læse og derefter bruge det i praksis. Det er det, det kurses jeg er på pt. gør "Læs-Prøv-Lær"-princippet. Jeg var allerede begyndt på det "kursus" da jeg startede denne tråd, men tænker stadig på en webshop jeg kunne starte, samtidig med at jeg lære mig at kode i min fritid. 

Fra Ejstrupholm
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Cartella Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikl:
Er skam gået i gang lige fra bunden (det jeg allerede vidste) og så ellers bare derudaf.. Tager det den hårde og til tider meget kedelige vej, men det er vejen frem, at lære ved at læse og derefter bruge det i praksis. Det er det, det kurses jeg er på pt. gør "Læs-Prøv-Lær"-princippet. Jeg var allerede begyndt på det "kursus" da jeg startede denne tråd, men tænker stadig på en webshop jeg kunne starte, samtidig med at jeg lære mig at kode i min fritid. 

Hej Miki

Du skal selvfølgelig være klare over de omkostninger der kan komme med en webshop, da du skal have et lager og have din lagerservicegrad helt i orden. Ellers kan kunderne gå hen og blive utilfredse ;-)

Hvis du interessere dig meget for udvikling af software programmer eller anden form for programmering synes jeg du skal satse på at finde en god idé og følge den. Hvis du selv kan programmere ideen/"produktet" ville det være helt perfekt, da de slipper for de udgifter så.

Du skal dog ikke regne med de største indtægter i starten, men hvis dit produkt/program går hen og bliver populært kan du tjene RIGTIG mange penge på det.


Held og lykke :-)

Med venlig hilsen

Kristoffer G Andersen

www.cartella.dk - Etuier til 7 tommer tablets.
^Find vores forhandlere inde på sitet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)