Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside.. Hvem er bedst?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 03:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan fortælle hvordan man finder de bedste i DK til at lave hjemmesider?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Jun 08
Skrevet kl. 03:08

Der må der være erfarende folk herinde der har et svar på 2 min?

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 03:17

Kan du ikke beskrive først hvad det er for nogle kompetencer du søger?.... hvad er dine krav, og hvad består projektet af?.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Jun 08
Skrevet kl. 03:23

Profilering, profil samligning, rate, comments, chat, video battle, event splash, dynamik, forskellig zoom,

Alt det nye hotte med et budget på 100.000

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Jun 08
Skrevet kl. 03:25

Projektet er selve hjemmesiden som skal bruges som en anden type facebook, med lidt mere specifikke features som jeg kun vil komme ind på når jeg har fundet de rigtige at arbejde sammen med. :D

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 03:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du virkelig leder efter de bedste og mest kompetente i DK, så kan jeg sige at de 100.000 knapt nok kan betale jeres første møde. Hvis dit projekt er af den størelse jeg tror det er, så er din eneste mulighed at outsource, og der tror jeg stadig at du kommer til at gå på kompromis med rigtig mange af de funktioner du har i tankerne. 

Et meget unkonkret svar, ligesom dit spørgsmål. 

Rasmus:

Projektet er selve hjemmesiden som skal bruges som en anden type facebook,med lidt mere specifikke features som jeg kun vil komme ind på når jeg har fundet de rigtige at arbejde sammen med. :D

Profilering, profil samligning, rate, comments, chat, video battle, event splash, dynamik, forskellig zoom, 

Et rigtigt godt råd, hvis du ikke allerede har gjort det så få noget feedback fra en eller flere relevante uvildige der har lidt mellem ørene. Rent overfladisk så lyder det som en rigtig bæ ide (pengesuger) når jeg høre *Ny facebook, mere specifikke funktioner og så overstående. Hvis du ikke har rigtig mange penge og 100.000+ er en god sum penge for dig. Så få for guds skyld presenteret din ide for en/flere uvildig(e) og få noget feedback. Og Lad det ikke være dem du hyre til dit projekt, da de selfølgelig har et incitement for at fortælle dig det er et godt projekt. 
Hvis du vil outsource det kan du hive fat i ex. Chinasoft, eller 1902software (begge Dansk ledelse) som også har lavet udvikling for Amino, de er lidt dyrere end andre (sammenlignet med outsourcing priser) men du er sikret resultater og kan være ret sikker på at dit projekt ikke går i vasken. Jeg ved ikke om de kun roder med velkendte CMS (ser det ud til på deres side) jeg har bare erfaret at med store og komplekse sider at det ikke kan betale sig at bruge et CMS, men at det skal bygges på sit eget skræddersyet system. Tag en snak med dem, og hør ad. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Jun 08
Skrevet kl. 03:32

Hvem er de bedste?

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 03:34

Rasmus:

Hvem er de bedste?

Har du brug for de bedste?

Man ville jo heller ikke hyre en F1-mekaniker til at skifte ens bil-dæk. 

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 03:39

DanaWeb f.eks

bare for at tage et eksempel tager i omegnen af 20-25.000 for en webshop af hvad jeg har hørt og omkring 10-15.000 for en almindelig side

Hvis du ska ud i alt det du lige har nævnt der tror jeg du ska have en større rådighedsbeløb

Så spørgsmålet er om du har brug for de bedste? eller bedst til prisen?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Jun 08
Skrevet kl. 03:49

Nå det da meget fint, men det er jo ikke en mekaniker jeg leder efter.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)