Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal bruge LORT!

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Carl Lorberg:
Måske folkeskoler kan hjælpe. Du kan give en præmie, til den klasse som aflevere mest Smile

Så kan klasserne også holde interne konkurrencer som "Den der er dagens største møgunge, vinder....." :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 19:19

Følger også lige med :D

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:41
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:02

ud over morsomme svar - hvor pokker blev ideen af - hvor er trådstatrer blevet af - morsomt nok - men der må da gerne være en grund eller - Glasmager???

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 01:16

Hvor kan man "requeste" til Amino???

DE MANGLER EN THUMBS UP FUNKTION AF EN ART!

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 16:51

ud over morsomme svar - hvor pokker blev ideen af - hvor er trådstatrer blevet af - morsomt nok - men der må da gerne være en grund eller - Glasmager???

Cookie

Jeg er desværre bundet af en NDA og kan derfor ikke fortælle noget....... men så snart snart jeg kan, vil Amino'erne være de første der ved noget.

god weekend til alle.

Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 17:16

Det kunne ellers blive en ret fed prank! :D

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:38

Da jeg læste dette opslag, tænkte jeg morbid tanker.
Nogen har for meget tid. Men jeg begyndte at læse kommenter, jeg begyndte bar at grine.
Jeg kan se kulturel forskellighed; kulturel forskellighed kan forstås på flere niveauer, og når jeg taler om kulturel forskellighed, skal det forstås i relation til begrebet kulturel kompleksitet.
Hvis nogen parkerer bag din bil i Tyrkiet, og siger du til ham ”hvor har du lært at køre bil”, kan du få ballade.

Humor er meget vigtig faktor for at skabe bedre resultat i arbejdet.
Vi er ikke perfekte mennesker, ”business er aldrig perfekt”, hvis vi ikke har selvkritik og har ikke humor, mister vi mulighed for at blive et bedre menneske.

I kan læse lidt mere om ” Shit happens”

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39

Da jeg læste dette opslag, tænkte jeg morbid tanker.
Nogen har for meget tid. Men jeg begyndte at læse kommenter, jeg begyndte bar at grine.
Jeg kan se kulturel forskellighed; kulturel forskellighed kan forstås på flere niveauer, og når jeg taler om kulturel forskellighed, skal det forstås i relation til begrebet kulturel kompleksitet.
Hvis nogen parkerer bag din bil i Tyrkiet, og siger du til ham ”hvor har du lært at køre bil”, kan du få ballade.

Humor er meget vigtig faktor for at skabe bedre resultat i arbejdet.
Vi er ikke perfekte mennesker, ”business er aldrig perfekt”, hvis vi ikke har selvkritik og har ikke humor, mister vi mulighed for at blive et bedre menneske.

I kan læse lidt mere om ” Shit happens”

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56

Jeg står og skal bruge en masse (ca. 5 m3) frisk (maks. 48 timer gammelt) afføring indenfor de næste 6 mdr.
Nogle gode ideer til hvordan jeg kan få det indsamlet.

Er det ikke affiliate konceptet der skal videreudvikles lidt, så det bliver til afføriate - stort netværk, lav profil og mange små bidrag Big Smile

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)