Hej alle Vi har en markedsplads for rundrejser. Når vi får en forespørgsel på en rejse bliver denne forespørgsel sendt til forskellige rejsebureuaer, som så logger ind i vores system og opretter rejsen. Når rejsen er oprettet, så går en email til kunden, som fortæller, at der er et nyt tilbud. Kunden skulle tidligere logge ind på vores site, men skal nu bare klikke på et link og så ryger personen til deres "inbox" og har et overblik over deres tilbud. Kunderne klikker sig bare ikke ind og læser deres tilbud. Hvilket er et kæmpe problem, for dermed tjener hverken vores partnere eller vi penge. Vi har forskellige muligheder:
Hvad vil vi få den største succes med? Mvh Jonas |
Det vigtigste tror jeg er at i ikke havner i spamboks, så det er nok en god ide at teste det igennem ved at oprette en gmail og en hotmailkonto hvor i sender tilbud til inden de sendes ud endeligt, så kan i fange det hvis det bliver flaget som spam og rette til så det ikke gør.
Tror umiddelbart det er bedst at sende dem en mail med alle tilbud, så de ikke føler de bliver spammet med mail og det vil også minimere den mailmængde som sendes ud, hvilket giver lavere risiko for at havne i spamfiler.
Se til at jeres server som sender mail ud har en reverse dns record, en mx og en spf record så går i ihvertfal fri fra de tests og så vil mailen score lavere som spam.
Tror ikke det er en god ide med en vedhæftet pdf, men et link til den er måske en ide.
Måske der er andre som har flere erfaringer ;-)