Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kort resumé af Googles 86 algoritmeændringer i juni og juli

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cicoor Host & Saas ApS:
Det jeg savner en forklaring på er hvad er et "trusted site". Ved du hvilke kriterier Google bruger til at klassificer et site som trusted? Og hvad kan man som hjemmeside ejer for at øge ens hjemmesides "trust"?

Det er også et flyvsk begreb! 

Her er lidt at blive klogere på:

Se også denne, hvor Rand Fishkin spekulerer over det der med at nogle sites er tættere på de absolut troværdige sites. (Hvor mange led er de sites, der linker til dig, væk fra statslige hjemmesider / universiteter osv.)

http://vimeo.com/832273

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cicoor Host & Saas ApS:

Det jeg savner en forklaring på er hvad er et "trusted site". Ved du hvilke kriterier Google bruger til at klassificer et site som trusted? Og hvad kan man som hjemmeside ejer for at øge ens hjemmesides "trust"? Spøger dels på egne vegne men har også et par kunder som har sider med masser af kvalitetsindhold og som virkelig er eksperter inden for deres område, men alligevel oplever de som beskrevet af andre at nogle sider som er det rene crap alligevel får bedre placeringer. Sider som i den grad bærer præg af at de kun er lavet for at tjene nogle hurtige penge på AdSense og affiliate annoncer.

Som Anders skriver så bruger Google nok enkelte meget store sites som diverse .gov sites, store medier, non-profits osv som 'seed' sites og herfra løber trust-ranking måske lidt som Page Rank nedad. Når du så selv evt har samlet nok trust point så kunne man forestille sig en eller anden box bliver tjekket af i algoritmisk forstand.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:58

Tak for nyttig info, Anders.

Kan det ikke sammenfattes til, at vi fortsat skal skrive til mennesker frem for til maskiner, og at vi forsat skal beflitte (jeg elsker det ord) os på at give vores brugere reel værdi?

Venlig hilsen

Hans 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:36

Anders Saugstrup:
Ja, eller rettere: Man skal have kvalitetsindhold og være et trusted site. :-)

tja, det burde vel efterhånden være almen viden for alle, at Google ønsker at man har kvalitetsindhold :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 08:16

Måske jeg bare er weekend træt, men hvis jeg vil læse mere om punktet "sitelinks", hvor skulle jeg navigere hen?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 09:07

Høy:
Måske jeg bare er weekend træt, men hvis jeg vil læse mere om punktet "sitelinks", hvor skulle jeg navigere hen?

https://www.google.dk/search?pws=0&hl=da&q=google+sitelinks :-)

Hans Stokholm Kjer:

Tak for nyttig info, Anders.

Kan det ikke sammenfattes til, at vi fortsat skal skrive til mennesker frem for til maskiner, og at vi forsat skal beflitte (jeg elsker det ord) os på at give vores brugere reel værdi?

Venlig hilsen

Hans 

Du er velkommen, makker! :)

Jo, vi skal fortsat skrive til mennesker fremfor maskiner. Samtidig er det vigtigt ikke at nøjes med det. Der skal mere til end bare godt indhold - den del taler Google ikke så meget om, men det er altså et faktum alligevel.

Mvh Anders Saugstrup

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 09:36

Tusind tak :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:45

kunne i ikke lave nogle flere danske videoer jeg tror endnu flere ville forstå af os dansker kunne forstå budskabet fuldt ud selv om tror jeg forstår rimelige godt hvad de mener i de tekster og videoer du henviser til på engelske

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 09:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikael christiansen:
kunne i ikke lave nogle flere danske videoer jeg tror endnu flere ville forstå af os dansker kunne forstå budskabet fuldt ud selv om tror jeg forstår rimelige godt hvad de mener i de tekster og videoer du henviser til på engelske

Jeg synes nu faktisk at jeg og mange andre gør en masse for at lave godt indhold på dansk. Og at stille det gratis til rådighed for alle.

Hvis det ikke er nok, kan jeg desværre ikke hjælpe. Der er kun de timer i døgnet der er. :-)

Mvh Anders

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:40

Anders Saugstrup:

Mikael christiansen:

Jeg synes nu faktisk at jeg og mange andre gør en masse for at lave godt indhold på dansk. Og at stille det gratis til rådighed for alle.

Hvis det ikke er nok, kan jeg desværre ikke hjælpe. Der er kun de timer i døgnet der er. :-)

Mvh Anders

Er skuffet over dig Anders.

Med dine evner, havde jeg altså forventet at du sagtens kunne lave døgn med 26-28timer :)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)